New Features
A Scaling World (Ενας κλιμακωτός κόσμος)
Κάθε περιοχή του Kalimdor, Eastern Kingdoms, Outland, Northrend, Pandaria και Draenor πλέον θα χρησιμοποιούν το κλιμακωτό σύστημα των levels που μας πρωτοπαρουσιάστηκε στο Legion. Σύμφωνα με τη Blizzard, αυτό ανεβάζει κατά πολύ τις επιλογές που έχουνε οι παίχτες καθώς ανεβάζουν levels.
Επίσης το ίδιο θα συμβεί με τα αντίστοιχα dungeon και τις ανταμοιβές τους.
Και τώρα σε απλά Ελληνικά… Πλέον δεν εχει σημασία πόσα level είσαι, μπορείς να πας σε όποια περιοχή θέλεις. Tα τέρατα καθώς και τα quests/exp θα προσαρμόζονται αναλόγως το level του παίχτη. Yay for freedom! Nay για το 1-100 level στα deadmines!
For the Memes! Δε περίμενα ποτέ ότι ένα απλό kobold θα μπορούσε να καταλήξει να είναι πιο δυνατό από τον Arthas…
Ulduar Timewalking
Ένα παλιό ξεχασμένο κακό ξύπνησε και πάλι. Ταξιδέψτε πάλι πίσω στο χρόνο με 10-30 ταξιδιώτες προκειμένου να καθαρίσετε το Ulduar από την επιρροή του Yogg-saron. Καθώς ταξιδεύετε σε αυτό το αξιομνημόνευτο WOTLK raid, ο χαρακτήρας σας θα κλιμακωθεί στα 80 level.
Η μοiρα σας είναι σφραγισμένη. Έρχεται το τέλος σου. Το δικό σου και ΟΛΩΝ όσων κατοικούν σε αυτό το μικρό σπόρο (σα χαλασμένο pickup που παίζει τα ίδια και τα ίδια αυτός ο Yogg). Uulwi ifis halahs gag erh’ongg w’ssh (Όπως λέγανε και στο χωριό μου).
Silithus: the Wound
Οι παίχτες που έχουν ολοκληρώσει το Antorus, The Burning Throne θα καλεστούν να επιστρέψουν στις πρωτεύουσες τους (Orgrimmar/Stormwind) προκειμένου να ταξιδέψουν στη Silithus και να εξερευνήσουν την επιρροή του σπαθιού του Sargeras.
Φήμες λένε ότι ένα τεράστιο σπαθί που εκπέμπει κακό, δεν είναι και ότι καλύτερο να μένει καρφωμένο σε ένα πλανήτη. Πάντα όμως υπάρχει μια ευκαιρία για S.E.L.F.I.E με αυτό που παραλίγο να σκοτώσει τους πάντες!
Battleground: Seething Shore
Οι Αlliance και τα Horde θα παλέψουν για ένα νέο πολύτιμο resource, το Azerite, σε αυτό το νέο Battleground.
Το seething shore είναι ένα Battleground τύπου king of the hill (ή queen of the hill γιατί FOR THE HORDE) όπου το πρώτο faction που θα κερδίσει 10 κομμάτια από azerite κερδίζει.
Updated Features
Legendary Items
Η δουλειά του Arcanomaster Vindiel επιτέλους απέφερε καρπούς και πλέον προσφέρει ένα έμβλημα το οποίο μεταμορφώνεται σε ένα τυχαίο Legion legendary αντικείμενο για το specialization του παίχτη (Yay επιτέλους θα πάρω τα bracers του fire mage).
Το έμβλημα κοστίζει 1000 waking essences ενώ με 300 επιπλέον, ο κάθε παίχτης μπορεί να αναβαθμίσει τα Legion legendary του.
Τέλος εξαπλασιάστηκε ο ρυθμός με τον οποίο πέφτουν τα waking essences.
Mythic Keystone Dungeons
Πλέον τα combat ress θα μιμούνται το πως λειτουργούν στα raid. Ξεκινώντας ένα mythic+ οι παίχτες θα αρχίζουν με ένα διαθέσιμο Keystone και κάθε 10 λεπτά θα αποκτούν άλλο ένα. Από ‘δω και στο εξής , οι παίχτες θα έχουνε κοινό “ταμείο” και θα μπορούν να έχουνε μέχρι 5 διαθέσιμα κλειδιά ανά πάσα στιγμή.
Events
Τα εορταστικά και επετειακά dungeon θα είναι πια διαθέσιμα για όλους τους παίχτες από τη στιγμή που έχουν φτάσει 20 level. Επιπλέον τα αντικείμενα που πέφτουν θα κλιμακώνονται ανάλογα τo εκάστοτε level του παίχτη. Επίσης θα προστεθούν νέα αντικείμενα στις ερχόμενες γιορτές όπως: νέα καπέλα για το Lunar Festival και ένα Sturdier Sturdy Love Fool.
S.E.L.F.I.E
Αλαζόνες/ωραιοπαθείς φωτογράφοι του κόσμου ενωθείτε και πανηγυρίστε! Πλέον η S.E.L.F.I.E κάμερα είναι πιο εύκολο να αποκτηθεί και έχει και background φίλτρα! Η Selfie Cam Mark I είναι διαθέσιμη στα level 15 στην Orgrimmar/Stormwind μέσω quest, ενώ μπορείτε να την αναβαθμίσετε σε Mark II αφού κάνετε ένα ομαδικό level 30 quest.
Επίσης προστέθηκαν τα παρακάτω background φίλτρα, ΑΛΛΑ θα πρέπει να ανακαλύψετε μόνοι σας πως θα τα αποκτήσετε.
- Argus in the Sky
- Twilight Sky
- Sha Sky
- Firelands Sky
- Frostmourne Sky
Ανυπομονώ να δω φωτογραφία με selfie stick από κάποιον ενώ έχει ανοιχτό S.E.L.F.I.E στο WoW!
Achievements
Δεδομένου της αλλαγής στο επίπεδο δυσκολίας του Ulduar, γίνανε οι ακόλουθες αλλαγές στα achievements:
- Τα υπάρχοντα 10/25-man Ulduar achievements μεταφέρθηκαν στα legacy-> Raids tab.
- Προστέθηκαν νέα achievement στο Dungeons & Raids -> Lich King Raid
- Όποιος είχε αποκτήσει τα achievement είτε του 10 είτε του 25, θα λάβει τα νέα achievement όταν κάνει Log in.
Το νέο Glory of the Ulduar Raider Achievement θα πρέπει να αποφέρει και τα Rusted Proto-Drake, Ironbound Proto-Drake mounts.
Προσωπικά θέλω και ένα burger (τι? Όλοι αγαπάνε τα burger) γιατί έχω βαρεθεί να σκοτώνω αυτά τα bosses.
Classes
Hunter
Beast Mastery
- Cobra Shot (Rank 1) η ζημιά που προκαλεί μειώθηκε κατά 50%, και το κόστος του αυξήθηκε στα 50 focus (ήταν 40)
- Cobra Shot (Rank 2), το μαθαίνει στα Level 3, μειώνει το κόστος κατά 10 focus
- Cobra Shot (Rank 3), το μαθαίνει στα level 52, αυξάνει τη ζημιά που προκαλεί κατά 100%.
Συνοπτικά: για τα level 1-51, κάνει το μισο damage, ενώ επιπλέον για τα level 1-2 έχει και 10 focus παραπάνω κόστος .
Survival
- Raptor Strike (Rank 1) η ζημιά που προκαλεί μειώθηκε κατά 29%.
- Raptor Strike (Rank 2) το μαθαίνει στα level 52, αυξάνει τη ζημιά που προκαλεί κατά 40%
- Συνοπτικά: Μείωση ζημιάς στα level 1-51 κατά 29%
Monk
Windwalker
Το Blackout Kick από εκεί που κόστιζε 3 chi, πλέον θα κοστίζει:
- level 1-11 -> 3 chi
- level 12-21 ->2 chi
- level 22+ -> 1 chi
WindWalker, MistWeaver
- Rising Sun Kick (Rank 1) η ζημιά που προκαλεί μειώθηκε κατά 41%.
- Rising Sun Kick (Rank 2) που μαθαίνεται στα level 36, αυξάνει τη ζημιά που προκαλεί κατά 70 (εδώ υποθέτω ότι η blizzard έχει κάνει typo και εννοεί 70%)
Priest
Discipline, Holy
- Smite (Rank 1) η ζημιά που προκαλεί μειώθηκε κατά 33%
- Smite (Rank 2) Μαθαίνεται στα level 16, αυξάνει τη ζημιά που προκαλεί κατά 50%
- Συνοπτικά: Μείωση της ζημιάς που προκαλεί κατά 33%
Rogue
Bugfix: Πλέον το Shroud of Concealment θα εφαρμόζεται και στο Hati (hunter companion, not gonna assume it’s gender) καθώς και στο κανονικό pet του hunter.
Assasination
Η ζημιά που προκαλεί το Sinister Strike αυξήθηκε κατά 30%.
Shaman
Τα liquid Magma Totem, Healing Stream Totem και Healing Tide Totem αλλάξανε λίγο προκειμένου να παίρνουν πιο σωστά stats.
Warlock
Affliction
Η ζημιά που προκαλεί το Shadow Bolt αυξήθηκε κατά 100%.
Warrior
Arms
- Mortal Strike (Rank 1) η ζημιά που προκαλεί μειώθηκε κατά 38%
- Mortal Strike (Rank 2) που μαθαίνεται στα level 38, αυξάνει τη ζημιά που προκαλεί κατά 60%
- Slam (Rank 1 ) η ζημιά που προκαλεί μειώθηκε κατά 38%.
- Slam (Rank 2) που μαθαίνεται στα level 38, αυξάνει τη ζημιά που προκαλεί κατά 60%
Συνοπτικά: Μείωση ζημιάς του Mortal Strike και του Slam για τα level 1-37 κατά 38%
Με εξαίρεση το Rising Sun Kick που όπως προανέφερα μάλλον πρόκειται για typo, ουσιαστικά η Blizzard ήθελε να nerfarei το early game των classes. (Προσωπική άποψη: καιρός ήτανε γιατί παραήτανε εύκολο από ένα σημείο)
Dungeons
Όλα τα dungeon πλέον πετάνε και προσωπικό loot
Items
Εξισορρόπηση στα stats των early game items ανά quality (uncommon/rare/epic) προκειμένου να συμβαδίζουν με τη τακτική που ακλουθείτε από το ilvl 463 και πάνω
Toys
Κάποια toys που κάνουν παίχτες πέραν του caster να κάνουν μη θεμιτές ενέργειες δε θα λειτουργούν σε άτομα που δεν είναι στο group ή raid του caster. Το Neural Silencer λειτουργεί καλύτερα προς κάποια από αυτά τα toys. (Ελπίζω να μπορώ ακόμα να κάνω όλο το AH της Orgrimmar να χορεύει!)
Φτιάχτηκε ένα bug που έκανε τους χαρακτήρες να μη κοιτάνε κατευθείαν τη S.E.L.F.I.E κάμερα. (Όχι δε μπορείτε να κάνετε ότι σας τραβάνε selfie χωρίς να το ξέρετε!).