Η Remedy Entertainment επέστρεψε δυναμικά στον κόσμο του Control με την κυκλοφορία του FBC: Firebreak, ενός νέου first-person co-op τίτλου που προσκαλεί τους παίκτες να συνεργαστούν ενάντια σε τέρατα μέσα στους μεταβαλλόμενους τοίχους του Oldest House. Ωστόσο, παρά την εκρηκτική δράση και το μοναδικό στιλ, η εμπειρία ξεκινά με το αριστερό για πολλούς, καθώς η εισαγωγή και το tutorial του παιχνιδιού είναι απογοητευτικά.
Νέο είδος για τη Remedy – Ίδιο παρανοϊκό σύμπαν
Σε αντίθεση με τις μέχρι τώρα εμπειρίες που πρόσφερε η Remedy μέσω αφηγηματικά φορτισμένων single-player τίτλων όπως το Control και το Alan Wake 2, το FBC: Firebreak βάζει στο επίκεντρο τη συνεργατική δράση και την εξερεύνηση. Οι παίκτες αναλαμβάνουν τον ρόλο των Firebreak agents, μιας ειδικής ομάδας της Federal Bureau of Control, έξι χρόνια μετά τα γεγονότα του Control, με αποστολή να καθαρίσουν το Oldest House από τις δυνάμεις του Hiss.
Χαοτική αρχή και ανεπαρκής καθοδήγηση
Παρά το ενδιαφέρον concept, οι πρώτες εντυπώσεις πολλών παικτών δεν είναι οι καλύτερες. Σύμφωνα με μεγάλο αριθμό χρηστών στα forums, το παιχνίδι αποτυγχάνει να εξηγήσει βασικά mechanics, όπως:
- Τι κάνει κάθε weapon kit
- Πώς λειτουργούν οι modifiers στα levels
- Πώς προχωρά η πρόοδος στο παιχνίδι
Το αποτέλεσμα; Οι παίκτες ρίχνονται κυριολεκτικά στο χάος με μαγικά διακοσμητικά κήπου και σχεδόν καθόλου πληροφορίες. Αυτό γίνεται ακόμα πιο προβληματικό στο online matchmaking, όπου ομάδες από νέους παίκτες προσπαθούν να συνεννοηθούν χωρίς κανένα in-game εργαλείο επικοινωνίας, δημιουργώντας ένα καταστροφικό co-op χάος.
Οι πιο δυνατές δυνατότητες έρχονται… πολύ αργά
Παρότι το παιχνίδι διαθέτει διασκεδαστικές και αλλόκοτες δυνάμεις, αυτές ξεκλειδώνονται μόνο μετά από αρκετές ώρες προόδου, κάτι που αποθαρρύνει παίκτες που δεν βλέπουν άμεσα τη “μαγεία” του τίτλου. Παράλληλα, τα αρχικά levels έχουν χαρακτηριστεί από πολλούς ως πολύ εύκολα και σύντομα, δίνοντας μια ψευδή εικόνα για το τι έχει να προσφέρει πραγματικά το Firebreak.









Περιμένουμε άμεσες διορθώσεις
Η Remedy έχει ήδη ανακοινώσει δύο μεγάλες μελλοντικές αναβαθμίσεις μέσα στο 2025, αλλά οι παίκτες ζητούν να δοθεί προτεραιότητα στην ανανέωση του tutorial και στη βελτίωση των αρχικών επιπέδων. Το παιχνίδι έχει τα φόντα να ξεχωρίσει — με το τρελό στιλ, τις μοναδικές μάχες και το παράδοξο lore του Oldest House — αλλά χρειάζεται επειγόντως μια εισαγωγή που να μην μπερδεύει, αλλά να ενθουσιάζει.
Ο κίνδυνος της λήθης
Σε μία εποχή όπου τα co-op games είτε θριαμβεύουν είτε χάνονται γρήγορα, το FBC: Firebreak κινδυνεύει να περάσει απαρατήρητο αν η Remedy δεν δράσει άμεσα. Ευτυχώς, το στούντιο έχει αποδείξει επανειλημμένα πως ακούει το κοινό του και διορθώνει ποιοτικά τα παιχνίδια του, κάτι που δίνει ελπίδα στους φαν ότι το Firebreak θα βρει τελικά τον δρόμο του.
Διαβάστε ακόμη:
Το Frostrail έφτασε τα 200.000 wishlist στο Steam
Σε λίγες μέρες θα έχουμε πολλές περισσότερες πληροφορίες για τον επόμενο Little Nightmares τίτλο
Σχόλια 1