Η στροφή της gaming κοινότητας προς το battle royale genre, φαίνεται πως εκτόξευσε τις πωλήσεις σε ακουστικά, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς.
Πιο αναλυτικά, η μόδα που έφεραν τα Fortnite και PlayerUnknown’s Battlegrounds, οδήγησε σε αύξηση έως και 185% στα συνολικά έσοδα της Turtle Beach, η οποία κατέχει το 46% της αγοράς ακουστικών αυτή τη στιγμή.
Σύμφωνα με το αφεντικό της εταιρίας Juergen Stark (αυτό είναι επίθετο!), οι battle royale τίτλοι οφείλονται για την τεράστια αύξηση της ζήτησης των προϊόντων της Turtle Beach. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του, η εταιρία ξόδεψε 4 εκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο τρίμηνο για την μεταφορά νέων προϊόντων στις ΗΠΑ μόνο. Πέρα όπως λέει από τη στρατηγική της εταιρίας και τα ποιοτικά προϊόντα που προσφέρει, η αύξηση των κερδών σίγουρα αφορά και τα προαναφερθέντα δημοφιλή παιχνίδια, τα οποία βοήθησαν στην εισαγωγή ενός μεγάλου ρεύματος νέων παιχτών στο gaming.
Ο Stark επισημαίνει, πως τα στοιχεία τους δείχνουν ότι με την κυκλοφορία των δύο αυτών παιχνιδιών στις κονσόλες τον περασμένο Ιανουάριο, οδήγησε στη στροφή του αγοραστικού κοινού προς τα headset. Επιπλέον το γεγονός πως το Fortnite είναι δωρεάν έχει παίξει και αυτό το ρόλο του. Όπως δηλώνει «Αντί κάποιος να ξοδέψει 60$ για ένα παιχνίδι ξοδεύει 60$ για ακουστικά».
Τέλος στις δηλώσεις του το αφεντικό της Turtle Beach, επισημαίνει το προφανές, ότι τα καλά ακουστικά δύουν σοβαρό πλεονέκτημα σε τέτοιου είδους παιχνίδια. Οι αριθμοί άλλωστε μιλάνε από μόνοι τους. Η Epic είχε αναφέρει τον Φεβρουάριο ότι συνολικά 3,4 εκατομμύρια παίχτες έπαιζαν ταυτόχρονα το Fortnite, ενώ το PUBG είχε 1,4 εκατομμύρια παίχτες να παίζουν στους servers του με το που κυκλοφόρησε.