Το στούντιο ανάπτυξης του Cliff Bleszinski, Boss Key, κλείνει μετά από τέσσερα χρόνια, συνέπεια των αποτυχημένων προσπαθειών του για την ανάπτυξη εμπορικού τίτλου.
Ο ίδιος όπως ανακοίνωσε μέσω Twitter, θα αποσυρθεί για κάποιο διάστημα από τη βιομηχανία. Ο στόχος του Bleszinski, όπως επισήμανε ο ίδιος ήταν η δημιουργία ενός στούντιο, επανδρωμένο με τα καλύτερα ταλέντα της βιομηχανίας με σκοπό την ανάπτυξη υψηλής ποιότητας τίτλων.
Η πρώτη προσπάθεια τους, ήταν το όντως καλοφτιαγμένο, fast paced shooter, LawBreakers. Το παιχνίδι δυστυχώς δε κατάφερε ποτέ να φανεί με τη σχεδόν ανύπαρκτη διαφήμιση και με το Overwatch στην κυριολεξία να έχει κατακτήσει το σύνολο της αγοράς. Ο τίτλος πέθανε στη σκιά του Overwatch, παρά το γεγονός ότι ήταν free-to-play.
Το στούντιο άφησε το Lawbrakers και αποφάσισε να ριχτεί στη μάχη των battle royale. Με το PUBG και το Fortnite να είναι κυρίαρχοι του genre, απορεί κανείς τι ακριβώς σκεφτόταν ο επικεφαλής της εταιρίας όταν πριν λίγο καιρό έβγαλε σε πολύ αρχική έκδοση, το Radical Heights. Αν δεν μπορούσε να πάρει μερίδιο από το Overwatch πως θα το κατάφερνε απέναντι στους γίγαντες του gaming αυτή την περίοδο.
Η απάντηση έρχεται με τη σημερινή είδηση. Το Radical Heights δεν κέρδισε ποτέ το κοινό και με το που έχασε ικανό αριθμό παιχτών ήρθε η ανακοίνωση του κλεισίματος του στούντιο. Το μυαλό πίσω από τις σειρές Unreal και Gears Of War, είναι ικανό για να φτιάχνει καλά παιχνίδια αλλά δεν είναι κατάλληλο για marketing και για τις σημαντικές αποφάσεις που πρέπει να πάρει κανείς με βάση την αγορά.