Το MindsEye της Build A Rocket Boy κυκλοφόρησε στις 10 Ιουνίου και κατάφερε να προκαλέσει απογοήτευση μέσα στις πρώτες ώρες. Πρόκειται για το πρώτο μεγάλο project του Leslie Benzies, πρώην παραγωγού της σειράς Grand Theft Auto, ο οποίος αποχώρησε από τη Rockstar με σκοπό να προσφέρει κάτι εντελώς νέο. Αντ’ αυτού, οι πρώτες εντυπώσεις φέρνουν περισσότερο σε beta που κυκλοφόρησε κατά λάθος.
Το παιχνίδι αντιμετωπίζει σοβαρά τεχνικά προβλήματα: κρασαρίσματα, κολλημένα animations, κακή τεχνητή νοημοσύνη, αποστολές που δεν προχωρούν και frame rate που παραμένει σταθερά χαμηλό ακόμα και σε ισχυρά συστήματα. Ο βαθμός ικανοποίησης των παικτών είναι ήδη ιδιαίτερα χαμηλός, ενώ δεν είναι λίγοι όσοι ζήτησαν refund.
Η εταιρεία ανάπτυξης υποστήριξε πως η αρνητική εικόνα είναι αποτέλεσμα οργανωμένης επίθεσης από bot farms που δήθεν προσπαθούν να υπονομεύσουν την κυκλοφορία του τίτλου. Η δήλωση αυτή αντιμετωπίστηκε με επιφύλαξη από την κοινότητα, καθώς δεν παρουσιάστηκαν σχετικά στοιχεία.

Αναφορικά με το gameplay, το MindsEye προσπαθεί να συνδυάσει third-person shooting με κινηματογραφική αφήγηση και cyberpunk αισθητική. Ωστόσο, όλα αυτά πνίγονται κάτω από τεχνικά ζητήματα και ελλείψεις στον σχεδιασμό. Σε πολλές περιπτώσεις, οι παίκτες αναφέρουν ότι δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν ούτε τις πρώτες αποστολές, λόγω σφαλμάτων που διακόπτουν την πρόοδο.
Η Build A Rocket Boy έχει δεσμευτεί πως θα ακολουθήσουν σημαντικά patches, καθώς και αναβάθμιση του τίτλου στην Unreal Engine 5.6, χωρίς να έχει δοθεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Μέχρι τότε, η αγορά του MindsEye δύσκολα μπορεί να προταθεί, ειδικά στην τιμή πλήρους AAA κυκλοφορίας.
Παρά τις προσδοκίες και το όνομα πίσω από την ανάπτυξή του, το MindsEye προς το παρόν δεν καταφέρνει να σταθεί στο ύψος του. Αν το μέλλον φέρει τις διορθώσεις που χρειάζονται, θα επανεκτιμηθεί. Αυτή τη στιγμή, όμως, παραμένει μια χαμένη ευκαιρία.
Διαβάστε ακόμη:
Οι ελπίδες για την επιστροφή του Castlevania αναζωπυρώνονται
Σχόλια 1