Το Elden Ring Nightreign, το πολυαναμενόμενο roguelike prequel του Elden Ring, μπορεί να ξεκίνησε με εντυπωσιακούς αριθμούς παικτών — ξεπερνώντας τους 300.000 ταυτόχρονους χρήστες στο Steam μέσα στις πρώτες ώρες — αλλά τα αρχικά review scores δεν ήταν εξίσου λαμπερά. Συγκεκριμένα, περισσότερο από το ένα τρίτο των πάνω από 12.000 χρηστών που αξιολόγησαν το παιχνίδι τις πρώτες 20 ώρες του, του έδωσαν αρνητική κριτική. Και στο επίκεντρο αυτών των παραπόνων δεν ήταν οι μηχανισμοί του roguelike ή το υψηλό επίπεδο δυσκολίας, αλλά η εμπειρία για τους solo παίκτες.
Η FromSoftware φαίνεται να έχει πάρει το μήνυμα. Ανακοίνωσε ότι εργάζεται ήδη στην Patch 1.02, ένα update που θα φέρει διορθώσεις σφαλμάτων αλλά, κυρίως, θα στοχεύει στη βελτίωση της solo εμπειρίας. Οι βασικές αλλαγές που έχουν αποκαλυφθεί μέχρι στιγμής περιλαμβάνουν ένα Automatic Revival Upon Defeat mechanic — μια λειτουργία που θα επιτρέπει στους solo παίκτες να επανέρχονται αυτόματα μία φορά ανά μάχη με boss — καθώς και αύξηση των runes που κερδίζονται, δίνοντας μεγαλύτερο κίνητρο και λιγότερο grinding για όσους παίζουν χωρίς ομάδα. Δεν έχει οριστεί ακόμα ημερομηνία κυκλοφορίας για το patch, ωστόσο η FromSoftware έχει δεσμευτεί ότι θα δώσει περισσότερες πληροφορίες την πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου.
Φυσικά, δεν είναι μόνο οι solo παίκτες που έχουν ενστάσεις. Οι χρήστες στο Steam παραπονιούνται επίσης για σοβαρό imbalance μεταξύ των character classes, με επιλογές όπως οι Executor και Raider να θεωρούνται υπερβολικά αδύναμες σε σχέση με πιο δυνατές τάξεις όπως η Duchess. Εν τω μεταξύ, το co-op περιβάλλον πάσχει από την απουσία voice chat, γεγονός που καθιστά τον στρατηγικό συντονισμό στις μάχες δύσκολο, ακόμα και μεταξύ φίλων.
Ένα ακόμα παράπονο που κάνει το γύρο του Reddit και των forums είναι η έλλειψη υποστήριξης για ομάδες δύο ατόμων. Το Nightreign υποστηρίζει μόνο solo play ή ομάδες των τριών. Ωστόσο, ένα πρόσφατο βίντεο στο YouTube από modder δείχνει ότι το παιχνίδι μπορεί να τρέξει άψογα με μόλις δύο παίκτες, δημιουργώντας εύλογα ερωτήματα για την απόφαση της FromSoftware να μη συμπεριλάβει μια τόσο βασική επιλογή στο vanilla game.
Παρά την καταιγίδα αρνητικών σχολίων, η ομάδα ανάπτυξης δείχνει να ανταποκρίνεται γρήγορα, κάτι που ίσως αποτρέψει την καθοδική πορεία. Αν οι διορθώσεις φτάσουν εγκαίρως και ενισχυθεί ουσιαστικά η solo εμπειρία, τότε το Nightreign ίσως μπορέσει να ανακτήσει την αίγλη που η ονομασία Elden Ring κουβαλά από μόνη της. Μέχρι τότε, το ρίσκο του prequel φαίνεται πως πληρώνεται σε κακογραμμένες εμπειρίες — έστω και προσωρινά.
Διαβάστε ακόμη:
Γονική συναίνεση θα απαιτεί το GameChat του Switch 2 από τους ανήλικους παίχτες