Μια σημαντική ανανέωση στους μηχανισμούς gliding φαίνεται πως ετοιμάζει η Epic Games για το Fortnite, σύμφωνα με διαρροή από τον γνωστό leaker Wensoing. Αν αυτή η αλλαγή υλοποιηθεί, θα μπορούσε να αλλάξει ριζικά το πώς εξελίσσονται τα πρώτα λεπτά κάθε Battle Royale αγώνα, ειδικά σε ανταγωνιστικά modes.
Τέλος στην αυτόματη ενεργοποίηση του glider;
Μέχρι τώρα, οι παίκτες του Fortnite αφού επιβιβαστούν στο Battle Bus, μπορούν να πηδήξουν και να κάνουν free fall μέχρι να φτάσουν σε κάποιο σημείο κοντά στο έδαφος, όπου το glider ενεργοποιείται αυτόματα. Αυτό το αυτόματο άνοιγμα εξαρτάται από το υψόμετρο του εδάφους ή των αντικειμένων που βρίσκονται κάτω από τον παίκτη (π.χ. βουνά ή ψηλά κτήρια), κάτι που επηρεάζει σημαντικά την ακρίβεια και ταχύτητα της προσγείωσης.
Με το νέο σύστημα που ετοιμάζεται, οι παίκτες θα μπορούν να ανοίγουν και να κλείνουν το glider τους οποιαδήποτε στιγμή κατά την πτώση. Με άλλα λόγια, δεν θα είναι πια υποχρεωμένοι να προσαρμόζουν την πορεία τους για να αποφύγουν το αυτόματο άνοιγμα – θα έχουν πλήρη έλεγχο.
Τι σημαίνει αυτή η αλλαγή στην πράξη;
Αν εφαρμοστεί, το νέο glider-releasing mechanic θα επιτρέπει στους παίκτες να κάνουν πιο γρήγορες και ακριβείς προσγειώσεις, κάτι εξαιρετικά κρίσιμο στα competitive matches. Θα μπορούν να μείνουν σε ελεύθερη πτώση για περισσότερο χρόνο, εξασφαλίζοντας έτσι καλύτερες θέσεις, προβάδισμα στο loot και γρηγορότερο engagement με τους αντιπάλους.
Και το fall damage;
Η Epic, όμως, δεν αφήνει περιθώρια για κατάχρηση. Σύμφωνα με τον Wensoing, η νέα μηχανική θα συνοδεύεται από fall damage. Δηλαδή, αν ένας παίκτης αφήσει το glider του κλειστό για πολύ και πέσει από μεγάλο ύψος χωρίς να το ανοίξει έγκαιρα, θα τραυματιστεί ή και θα πεθάνει κατά την πρόσκρουση.
Αυτό σημαίνει πως θα υπάρχει ένα “ασφαλές όριο” πτώσης που οι παίκτες θα πρέπει να υπολογίζουν, ίσως με βάση τον χρόνο ελεύθερης πτώσης και την απόσταση από το έδαφος.
Τι συμβαίνει με τις πτώσεις στο νερό;
Ένα άλλο ερώτημα που προέκυψε από την κοινότητα είναι αν η προσγείωση στο νερό θα εξακολουθεί να ακυρώνει το fall damage. Όπως ισχύει μέχρι τώρα, αν πέσεις από μεγάλο ύψος σε λίμνη ή ποτάμι, δεν παθαίνεις καμία ζημιά. Δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα αν η νέα μηχανική θα διατηρήσει αυτή τη συμπεριφορά, αλλά πολλοί παίκτες θεωρούν πιθανό το νερό να παραμείνει “ασφαλής προσγείωση”.










Αν τελικά η Epic Games εφαρμόσει αυτό το νέο σύστημα, το Fortnite αναμένεται να γίνει ακόμα πιο ταχύ και στρατηγικό στην αρχή κάθε αγώνα. Οι προσγειώσεις θα εξαρτώνται αποκλειστικά από την ικανότητα του παίκτη και όχι από την topografia του χάρτη.
Περισσότερες πληροφορίες αναμένεται να προκύψουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες, καθώς πλησιάζουμε στην επόμενη σεζόν του Fortnite.
Διαβάστε ακόμη:
Το Virtua Fighter 5 R.E.V.O. έρχεται στις κονσόλες μαζί με την cross-play λειτουργία