Ο Hyungjun “Kjun” Kim, σκηνοθέτης του InZOI, προχώρησε σε δημόσια συγγνώμη προς τους παίκτες για τις αδυναμίες που παρουσιάζει η έκδοση Early Access του παιχνιδιού. Παρά την τεράστια επιτυχία του τίτλου στο Steam, όπου έχει πολύ θετικές κριτικές, αρκετοί παίκτες έχουν αναφέρει κρασαρίσματα και έλλειψη περιεχομένου, κάτι που οδήγησε τον Kim να δεσμευτεί για συνεχείς βελτιώσεις.
Το InZOI ξεπερνά το The Sims 4 σε ταυτόχρονους παίκτες
Το InZOI, που παρουσιάζεται ως ένας δυνατός ανταγωνιστής της σειράς The Sims, κυκλοφόρησε σε early access για PC στις 27 Μαρτίου 2025. Η ανταπόκριση του κοινού ήταν εντυπωσιακή, καθώς μέσα σε 24 ώρες έφτασε τους 72.000 ταυτόχρονους παίκτες, σχεδόν διπλασιάζοντας το peak του The Sims 4 στην ίδια χρονική περίοδο, το οποίο είχε φτάσει τους 38.000 παίκτες.
Παρά την επιτυχία του, η πρώιμη έκδοση του παιχνιδιού δεν ήταν χωρίς προβλήματα. Κρασαρίσματα και κενά στο περιεχόμενο οδήγησαν τον Kim να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του, καθώς είδε παίκτες και streamers να συναντούν δυσκολίες. Σε ανάρτησή του στο X, παρομοίασε την κυκλοφορία του παιχνιδιού με την πρώτη παράσταση του παιδιού του στο νηπιαγωγείο, εκφράζοντας τόσο την περηφάνια όσο και την επιθυμία του να συνεχίσει να το βελτιώνει.
“Επειδή ήθελα να ενσωματώσω όσο το δυνατόν περισσότερες από τις πολύτιμες ιδέες σας και να δοκιμάσω νέες πειραματικές προσεγγίσεις, κατανοώ ότι το παιχνίδι μπορεί να φαίνεται ασταθές και ημιτελές σε κάποιες στιγμές,” δήλωσε ο Kim, ζητώντας συγγνώμη από τους παίκτες.
Ο ίδιος τόνισε ότι η ομάδα ανάπτυξης διαβάζει όλα τα σχόλια των παικτών και υποσχέθηκε να βελτιώσει την εμπειρία του παιχνιδιού. Παρόλα αυτά, οι developers θα πάρουν λίγο χρόνο για ξεκούραση μετά την πίεση που αντιμετώπισαν κατά το λανσάρισμα του early access.
Η κοινότητα στηρίζει την ομάδα του InZOI
Η απολογία του Kim έτυχε θερμής αποδοχής από πολλούς παίκτες, οι οποίοι θεώρησαν ότι δεν υπήρχε λόγος για συγγνώμη. Πολλοί μάλιστα υπερασπίστηκαν το παιχνίδι ενάντια στις αυστηρές κριτικές, υπογραμμίζοντας ότι το early access σημαίνει ακριβώς αυτό – ένα ημιτελές παιχνίδι που εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου.
Ο Kim επίσης παρότρυνε τους παίκτες να χρησιμοποιούν το επερχόμενο Discord κανάλι του παιχνιδιού για να παρέχουν feedback. Παράλληλα, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για την πιθανή συμβατότητα του InZOI με το Steam Deck, κάτι που οι fans περιμένουν με ανυπομονησία.
Το InZOI απομακρύνθηκε από το Denuvo
Εκτός από τις γενικότερες βελτιώσεις, η ομάδα ανάπτυξης αφαίρεσε το Denuvo από το παιχνίδι λίγο πριν την κυκλοφορία του early access. Οι αναφορές για χρήση του Denuvo anti-tamper software είχαν προκαλέσει ανησυχίες, καθώς αρκετοί φοβούνταν ότι θα επηρέαζε την απόδοση ή ακόμα και τη διάρκεια ζωής των SSDs. Ωστόσο, ο Kim επιβεβαίωσε ότι το Denuvo δεν θα είναι μέρος του InZOI, καθησυχάζοντας έτσι την κοινότητα.
Διαβάστε ακόμη:
Το πρόβλημα με την υπερβολική χρήση RAM προσπαθούν να διορθώσουν οι δημιουργοί του Marvel Rivals
Περισσότερες πληροφορίες για την Version 5.6 του Genshin Impact