Φαίνεται πως τα πράγματα για το Grand Theft Auto 6 ίσως να ήταν πολύ διαφορετικά, αν η αρχική δημιουργική πορεία του παιχνιδιού δεν είχε αλλάξει ρότα. Σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά από τον Fravilys στο Medium – την οποία εντόπισε το ComicBook – ο Dan Houser, o σεναριογράφος και συνιδρυτής της Rockstar που αποχώρησε το 2020, είχε δουλέψει πάνω σε αρκετές διαφορετικές εκδοχές της ιστορίας του GTA 6. Εκδοχές που τελικά εγκαταλείφθηκαν υπέρ του σεναρίου που θα δούμε στην τελική κυκλοφορία το 2026.
Μία από τις πρώιμες ιδέες ήθελε τρεις playable χαρακτήρες: έναν διεφθαρμένο αστυνομικό, τον γιο του, και τον δεξί χέρι ενός Κολομβιανού βαρόνου ναρκωτικών. Μια άλλη εκδοχή φέρεται να επικεντρωνόταν σε μια αστυνομικό του Vice City που ζητά εκδίκηση για τον φόνο της μητέρας της, καθώς και έναν λαθρέμπορο. Μια τρίτη πρόταση ακολουθούσε τις ιστορίες ενός ένστολου και ενός πρώην στρατιώτη. Όλα αυτά, φυσικά, ανήκουν στο στάδιο του “τι θα γινόταν αν” – και είναι δύσκολο να επιβεβαιωθούν πλήρως. Η αποχώρηση του Houser από τη Rockstar σηματοδότησε και το τέλος εκείνης της δημιουργικής κατεύθυνσης.
Αυτό που ξέρουμε με σιγουριά, όμως, είναι το σενάριο που όντως θα φτάσει στα χέρια μας στις 26 Μαΐου 2026. Το GTA 6 θα μας μεταφέρει πίσω στο Vice City – αυτή τη φορά, μέσα από τα μάτια της Lucia και του Jason. Η Lucia βγαίνει από τη φυλακή και μπλέκεται ξανά στον υπόκοσμο, ενώ ο Jason φαίνεται να είναι μπλεγμένος μέχρι το λαιμό με καρτέλ ναρκωτικών και επικίνδυνους τύπους. Φήμες θέλουν τον Jason να παίζει διπλό ρόλο, ίσως ακόμα και να συνεργάζεται με την αστυνομία, όμως τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί. Αυτό που περιμένουμε σίγουρα είναι ένα σενάριο γεμάτο ανατροπές, παθιασμένους διαλόγους και εκείνη την ωμή κοινωνική σάτιρα που έχει γίνει σήμα κατατεθέν της σειράς.
Το ενδιαφέρον με τις φήμες για τις προηγούμενες ιστορίες δεν είναι τόσο το “τι χάσαμε”, όσο το πώς φαίνεται ότι το GTA 6 πέρασε από πολλές μορφές εξέλιξης μέχρι να καταλήξει στην τελική του ταυτότητα. Και αυτό λέει πολλά για το πόσο μεγάλη είναι η πρόκληση όταν ένα στούντιο προσπαθεί να φτιάξει το πιο αναμενόμενο παιχνίδι της δεκαετίας – ειδικά μετά από 13 χρόνια αναμονής. Ίσως τελικά δεν έχει σημασία ποια εκδοχή έφτασε στο φινάλε. Σημασία έχει ότι η Rockstar δείχνει αποφασισμένη να προσφέρει ένα GTA που, αν μη τι άλλο, θα κάνει θόρυβο.
Διαβάστε ακόμη:
Το gameplay τρέιλερ του Cronos: The New Dawn ρίχνει σαγόνια
To Intel 200s Boost “γκαζώνει” στις μητρικές Z890 της GIGABYTE