Καθώς η CD Projekt Red συνεχίζει την ανάπτυξη του The Witcher 4, οι fans της σειράς αναρωτιούνται πώς θα διαμορφωθεί το νέο σύστημα μάχης. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία έχει στόχο να διαφοροποιήσει το στυλ μάχης μεταξύ του Geralt και της Ciri, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις μοναδικές ικανότητες της νέας πρωταγωνίστριας.
Σύμφωνα με σχόλια που έγιναν από τους δημιουργούς του παιχνιδιού που παρευρέθηκαν στο AnsweRED Podcast της CD Projekt, η διαφορά στο στυλ μάχης τους θα είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Κυρίως εξαιτίας της σωματοδομής των δύο χαρακτήρων, κάτι το οποίο όπως ανέφεραν και οι δημιουργοί του παιχνιδιού, ότι ενώ ο Geralt ήταν πιο στιβαρός και αργός στις κινήσεις του, η Ciri θα είναι πιο ρευστή και ευέλικτη, αλλάζοντας εντελώς τον τρόπο που είχαν συνηθίσει να μάχονται τόσα χρόνια οι παίχτες.
Επιπλέον, CD Projekt Red φαίνεται να εξετάζει νέες μηχανικές μάχης που θα αντικατοπτρίζουν την εξέλιξη του χαρακτήρα που θα επιλέξει ο παίκτης. Μπορεί να δούμε πιο ρευστά combos, βελτιωμένη A.I. των εχθρών και ένα αναβαθμισμένο σύστημα μάχης που θα προσαρμόζεται ανάλογα με τον τρόπο παιχνιδιού. Αν μάλιστα το παιχνίδι περιέχει και κάποια εναλλαγή μεταξύ των χαρακτήρων, καθώς έχει επιβεβαιωθεί ότι ο Geralt θα εμφανιστεί στο παιχνίδι (χωρίς όμως ακόμα να έχει γίνει γνωστός ο ρόλος του), τότε κάθε Witcher θα έχει το δικό του ξεχωριστό στυλ, κάνοντας τις μάχες πιο ποικιλόμορφες.
Προς το παρόν, δεν υπάρχουν επίσημες λεπτομέρειες για το combat system του The Witcher 4, αλλά οι developers έχουν υποσχεθεί ότι το παιχνίδι θα χτίσει πάνω στις βάσεις του The Witcher 3, φέρνοντας σημαντικές βελτιώσεις. Η αναμονή είναι μεγάλη, αλλά με το project σε πλήρη ανάπτυξη, περισσότερες πληροφορίες αναμένεται να αποκαλυφθούν μέσα στους επόμενους μήνες.
Διαβάστε ακόμη:
Σχόλια 2