Η Chipotle Mexican Grill επιστρέφει με μια ακόμα διαδραστική εμπειρία στο Roblox, προσφέροντας σε 50.000 τυχερούς παίκτες δωρεάν γεύματα στην πραγματική ζωή μέσω του νέου event “Ingredient Quest“, το οποίο θα διεξαχθεί αποκλειστικά τη Δευτέρα 5 Μαΐου. Η καμπάνια αυτή είναι αφιερωμένη στην εορτή του Cinco de Mayo, και συνεχίζει την πετυχημένη τακτική της εταιρείας να προσεγγίζει τη Gen Z μέσω παιχνιδιών.
Ingredient Quest – Η νέα digital πρόκληση της Chipotle
Η Chipotle έχει ήδη δημιουργήσει δική της παρουσία στο Roblox από το 2021 με το Chipotle Burrito Builder, ένα παιχνίδι όπου οι χρήστες φτιάχνουν burritos σαν υπάλληλοι του καταστήματος. Στο πλαίσιο αυτής της πλατφόρμας θα διεξαχθεί και το νέο event “Ingredient Quest”, το οποίο ξεκινά στις 3:00 μ.μ. PT (1:00 π.μ. ώρα Ελλάδας της 6ης Μαΐου) και διαρκεί μέχρι τις 11:59 μ.μ. PT ή μέχρι να φτάσουν 50.000 παίκτες στο τελικό στόχο.
Οι παίκτες θα ξεκινήσουν με ένα starter card pack πέντε συστατικών και θα κληθούν να φτιάξουν burritos εντός του παιχνιδιού, κερδίζοντας έτσι Burrito Bucks, με τα οποία μπορούν να αγοράζουν νέα card packs. Σκοπός είναι να συλλέξουν και τις 53 κάρτες συστατικών. Οι πρώτοι 50.000 που θα το καταφέρουν, θα λάβουν έναν μοναδικό κωδικό για να εξαργυρώσουν δωρεάν burrito, burrito bowl, tacos, σαλάτα ή quesadilla στην εφαρμογή ή την ιστοσελίδα της Chipotle.


Το trading card concept… αλλά με φαγητό
Η Chipotle εξηγεί ότι το “Ingredient Quest” εμπνέεται από τη νοσταλγία των συλλεκτικών καρτών, όπως Pokémon, και τη νέα τάση των digital card games. Με αυτό τον τρόπο, προσπαθεί όχι μόνο να ψυχαγωγήσει, αλλά και να εκπαιδεύσει τους παίκτες γύρω από τα 53 signature συστατικά του μενού της.
Το φαινόμενο των ψηφιακών συλλεκτικών καρτών είναι πιο ισχυρό από ποτέ, με παιχνίδια όπως το Pokémon TCG Pocket να αποκτούν τεράστια δημοτικότητα στη Gen Z, η οποία δείχνει ιδιαίτερη αγάπη για το άνοιγμα “πακέτων” και την αναζήτηση σπάνιων καρτών. Η Chipotle θέλει να αξιοποιήσει αυτό το hype μέσα από τη δική της γευστική προσέγγιση.
Έντονη δραστηριότητα, αλλά και αντιδράσεις στο Roblox
Αξίζει να σημειωθεί ότι παρόλο που η Chipotle αξιοποιεί δημιουργικά το Roblox, η πλατφόρμα αντιμετωπίζει τελευταία έντονη κριτική για θέματα ασφάλειας παιδιών. Πρόσφατα, η Roblox υποχρεώθηκε να παραδώσει δεδομένα σε έρευνα από εισαγγελέα της Φλόριντα, σχετικά με πιθανούς κινδύνους για ανήλικους χρήστες.
Ωστόσο, η συνεργασία με μεγάλα brands όπως η Chipotle παραμένει δείγμα της δυναμικής του Roblox ως διαφημιστικού μέσου, ιδιαίτερα για εταιρείες που στοχεύουν στη νέα γενιά καταναλωτών.
Διαβάστε ακόμη:
Το Payday 3 προετοιμάζει τους παίχτες του για νέο περιεχόμενο
Σχόλια 1