Μπορεί να είχε ξεκινήσει με υποσχέσεις και θετικές ενδείξεις, όμως το Call of Duty: Warzone Mobile φαίνεται πως δεν άντεξε στον ανταγωνισμό, καθώς η Activision ανακοίνωσε και επίσημα το τέλος του παιχνιδιού. Η εταιρία γνωστοποίησε πως δεν θα υπάρξει άλλο seasonal περιεχόμενο ή gameplay updates για τον mobile τίτλο και ότι το παιχνίδι θα κατέβει οριστικά από τα ψηφιακά καταστήματα στις 18 Μαΐου 2025.
Κυκλοφόρησε επίσημα στις 21 Μαρτίου 2024, μετά από μήνες φημών και προσμονής, και μέσα στις πρώτες τέσσερις μέρες κατάφερε να συγκεντρώσει $1.6 εκατομμύρια σε έσοδα — μια εντυπωσιακή επίδοση που όμως δεν φάνηκε να μεταφράζεται σε διαρκή επιτυχία. Η αρχική δυναμική σταδιακά άρχισε να ξεθωριάζει, με τα updates να γίνονται όλο και πιο σπάνια, ειδικά μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2025, προϊδεάζοντας για την πορεία του παιχνιδιού.
Σύμφωνα με την επίσημη δήλωση, το παιχνίδι δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της εταιρίας, κι έτσι πάρθηκε η απόφαση να διακοπεί η περαιτέρω υποστήριξή του. Οι αγορές με πραγματικά χρήματα (COD Points, BlackCell περιεχόμενο) έχουν ήδη απενεργοποιηθεί, ενώ όσοι θέλουν να κατεβάσουν το παιχνίδι έχουν περιθώριο μέχρι και την Κυριακή 18 Μαΐου. Από τη Δευτέρα 19 Μαΐου και μετά, δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο στα app stores, αν και θα μπορεί ακόμα να επανεγκατασταθεί από όσους το είχαν ήδη κατεβάσει.
Παρά το ότι αποσύρεται, το παιχνίδι θα παραμείνει λειτουργικό για όσους το έχουν εγκατεστημένο, με online matchmaking και πρόσβαση στα υπάρχοντα modes να συνεχίζονται. Επιπλέον, το shared inventory παραμένει ενεργό, και οι παίκτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα COD Points που τους έχουν απομείνει για να αγοράσουν περιεχόμενο που υπάρχει ήδη στο store — αν και αυτό δεν θα ενημερώνεται πλέον. Όσοι έχουν ήδη αγοράσει το Season 3 Battle Pass θα μπορούν να συνεχίσουν να το ανεβάζουν επίπεδο και να ξεκλειδώνουν ανταμοιβές. Ωστόσο, οποιοδήποτε νέο περιεχόμενο από το Call of Duty: Black Ops 6 ή τη Season 4 και έπειτα δεν θα υποστηρίζεται.
Η αποτυχία του Warzone Mobile να καθιερωθεί ίσως κρύβει βαθύτερα ζητήματα στρατηγικής, σχεδιασμού ή ακόμα και ανταγωνισμού, ειδικά σε μια αγορά όπως το mobile gaming, που απαιτεί συνεχή υποστήριξη και community-driven ανάπτυξη. Εν τέλει, η Activision φαίνεται να επιστρέφει στις «ασφαλείς» της βάσεις: την κύρια Warzone εμπειρία σε PC και κονσόλες, αφήνοντας πίσω της το όνειρο ενός δυναμικού Call of Duty στο κινητό.
Διαβάστε ακόμη:
Τεράστια άνοδο παιχτών σημείωσε το Palia μέσα στις τελευταίες μέρες
Το Ghost of Yotei είναι έτοιμο να σπάσει το ταβάνι της Sucker Punch
Σχόλια 1