Φήμες που κυκλοφορούν υποδηλώνουν ότι οι προγραμματιστές της Bungie επιθυμούν να δουλέψουν σε παιχνίδια για έναν μόνο παίκτη, αλλά φαίνεται πως καμία από αυτές τις ιδέες δεν εγκρίνεται προς το παρόν. Η Bungie συνεχίζει να εργάζεται πάνω στο Destiny 2 από την κυκλοφορία του το 2017, και παρά το γεγονός ότι η εταιρεία έχει πρωτοπορήσει σε πολλές πτυχές του μοντέλου live-service, το οποίο παραμένει δημοφιλές το 2025, φαίνεται ότι δεν υπάρχει και πολύς χώρος για πειραματισμούς όσον αφορά τη μορφή των παιχνιδιών.
Η Επιτυχία του Destiny 2 και η μείωση του χώρου για πειραματισμούς
Πολλοί παίκτες του Destiny 2 εκτιμούν την προσέγγιση του παιχνιδιού στο μοντέλο live-service, με τη σειρά Destiny να κυριαρχεί στο είδος αυτό για χρόνια. Η δημοτικότητα του franchise είναι τόσο μεγάλη που μπορεί να μειωθεί μόνο εάν ανακοινωθεί κάποια συνέχεια. Ωστόσο, κάποιοι έχουν ακόμα ελπίδες ότι η Bungie, μια από τις κορυφαίες εταιρείες στον τομέα των AAA παιχνιδιών, θα επιστρέψει στις ρίζες της με τίτλους που θα επικεντρώνονται στην εμπειρία ενός μόνο παίκτη. Δυστυχώς, φαίνεται πως αυτή η πιθανότητα απέχει πολύ από την πραγματικότητα.
Ο Zuhaad Ali, ιδιοκτήτης του Destiny Bulletin, μοιράστηκε την πληροφορία ότι πολλοί προγραμματιστές της Bungie εξέφρασαν την επιθυμία να δημιουργήσουν παιχνίδια που να επικεντρώνονται στον έναν παίκτη, αντί να συνεχίσουν να ακολουθούν το μοντέλο live-service. Ωστόσο, όταν οι προγραμματιστές προσπάθησαν να προτείνουν ιδέες για μικρότερα και λιγότερο επικίνδυνα έργα, που πιθανώς θα απαιτούσαν λιγότερους πόρους, αυτά τα σχέδια απορρίφθηκαν γρήγορα. Οι πιθανότητες να δούμε την Bungie να επιστρέφει σε παιχνίδια ενός παίκτη φαίνεται να είναι απομακρυσμένες, ειδικά καθώς η εταιρεία εργάζεται για το Marathon, το οποίο αναμένεται σύντομα.
Δεν φαίνεται ότι τα σχέδια της Bungie για το live-service gaming θα επιβραδυνθούν σύντομα. Εκτός από την ανάπτυξη του Marathon, η ομάδα εργάζεται και σε έναν νέο τίτλο MOBA με την κωδική ονομασία Gummy Bears. Η ομάδα που εργάζεται σε αυτό το παιχνίδι έχει ενσωματωθεί σε νέο στούντιο της PlayStation, και αναφέρεται ότι το Gummy Bears θα είναι PlayStation-exclusive και έχει φιλοδοξίες να φέρει κάτι νέο, ενώ παράλληλα μοιάζει με τη σειρά Super Smash Bros.
Η απόφαση της Bungie να συνεχίσει να εστιάζει στο live-service gaming ίσως εκπλήξει κάποιους, δεδομένων των αυξανόμενων ακυρώσεων PlayStation live-service τίτλων, όπως το δικό της spin-off του Destiny, με την κωδική ονομασία Payback. Αυτές οι ακυρώσεις φαίνεται να αντανακλούν την γενική εκτίμηση ότι πολλά από αυτά τα παιχνίδια δεν θα ανακτούσαν το χρηματικό ποσό που επενδύθηκε σε αυτά, ακόμα και αν επιβίωναν πέρα από τις προγραμματισμένες ημερομηνίες κυκλοφορίας τους.
Είναι πιθανό ότι αν αυτή η στροφή προς τα live-services συνεχιστεί, θα μπορούσε να σηματοδοτήσει μια αλλαγή στην κατεύθυνση της Bungie. Ενδεχομένως, αυτό να επιτρέψει στους προγραμματιστές να ακολουθήσουν τις φήμες για έργα single-player που κυκλοφορούν στο στούντιο, δίνοντας έτσι μια νέα πνοή και σε άλλες μορφές παιχνιδιών.
Διαβάστε ακόμη:
O διάσημος κόσμος της Hello Kitty μπαίνει κι αυτός στο Minecraft
Σχόλια 1