Η Nintendo ολοκλήρωσε την πλήρη εξαγορά της Monolith Soft, χωρίς να αναμένονται σημαντικές αλλαγές από αυτήν την κίνηση, καθώς το στούντιο είναι ήδη θυγατρική της Nintendo για το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας του.
Η Monolith Soft, που δεν πρέπει να συγχέεται με τη Monolith Productions (δημιουργό των παιχνιδιών FEAR και Middle-earth: Shadow of Mordor), είναι ένα ιαπωνικό στούντιο που ειδικεύεται σε παιχνίδια ρόλων και είναι γνωστή για τις σειρές Xenosaga και Xenoblade Chronicles. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1999 από τον πρώην σχεδιαστή της SquareSoft, Tetsuya Takahashi, και λειτούργησε ως θυγατρική της Namco και αργότερα της Namco Bandai (τώρα Bandai Namco) για οκτώ χρόνια. Στη συνέχεια, η Nintendo απέκτησε τον έλεγχο της εταιρείας το 2007.
Το 2007, η Nintendo απέκτησε το 80% της Monolith Soft, αυξάνοντας το ποσοστό της στο 96,66% το 2011. Με την τελευταία κίνηση, η Nintendo ανέβασε το ποσοστό της στο 100%, αποκτώντας όλα τα 2.400 μετοχές της εταιρείας, σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της Monolith Soft, η οποία ενημερώθηκε πρόσφατα.
Πριν την ολοκλήρωση της εξαγοράς, οι συνιδρυτές της Monolith Soft, Tetsuya Takahashi και Hirohide Sugiura, κατείχαν από 30 μετοχές έκαστος, ενώ ο τρίτος συνιδρυτής, Yasuyuki Hanne, κατείχε 20 μετοχές. Η συνδυασμένη τους συμμετοχή έφτανε το 3,33%. Η Nintendo ήταν ακόμα καταχωρημένη ως μερικός ιδιοκτήτης της Monolith Soft μέχρι το Φεβρουάριο του 2024, σύμφωνα με το τελευταίο εταιρικό φυλλάδιο της εταιρείας.
Αν και η εξαγορά της Monolith Soft από την Nintendo δεν προκαλεί μεγάλες αλλαγές, καθώς το στούντιο έχει συνεργαστεί στενά με την εταιρεία για σχεδόν 17 από τα 25 χρόνια της ύπαρξής του, αναμένονται νέες κυκλοφορίες από το στούντιο. Αυτή τη στιγμή, η Monolith Soft εργάζεται πάνω στην Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition, μια ανανεωμένη έκδοση του JRPG του 2015 για το Wii U, η οποία προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει αποκλειστικά για το Switch στις 20 Μαρτίου 2025.
Εκτός από τα αυθεντικά της παιχνίδια, η Monolith Soft έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην υποστήριξη μεγάλων έργων της Nintendo. Η τοπική της ομάδα στο Τόκιο είχε συμβάλει στην ανάπτυξη του The Legend of Zelda: Skyward Sword, ενώ το στούντιο της Monolith Soft στην Κιότο βοήθησε στην ανάπτυξη των Pikmin 2, Splatoon 3 και Animal Crossing: New Horizons. Επιπλέον, η ομάδα παραγωγής 2 του Τόκιο έχει συνεισφέρει στα The Legend of Zelda: Breath of the Wild και Tears of the Kingdom.
Η Monolith Soft φαίνεται να συνεχίζει τη στενή της συνεργασία με τη Nintendo και με την πλήρη εξαγορά, η συνέχεια αυτής της επιτυχημένης συνεργασίας αναμένεται να φέρει νέες συναρπαστικές κυκλοφορίες στο μέλλον.
Διαβάστε ακόμη:
Creative Pebble Nova – Τα νέα premium ηχεία της σειράς Pebble που είναι από “άλλο πλανήτη”
To σύμπαν του Mortal Kombat 1 είναι έτοιμο να υποδεχθεί τον Conan
Σχόλια 1