Κατά τη διάρκεια του PC Gaming Show την Κυριακή 8 Ιουνίου, η Ubisoft ανέβηκε στη σκηνή με ένα εντυπωσιακό line-up ανακοινώσεων που περιλάμβανε τρεις εντελώς διαφορετικούς τίτλους: Anno 117: Pax Romana, The Rogue Prince of Persia και Morbid Metal. Με μια δυναμική παρουσίαση που τόνιζε την ποικιλομορφία και τη δημιουργικότητα που χαρακτηρίζουν τον κατάλογό της, η Ubisoft απέδειξε ότι παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην καινοτομία, είτε πρόκειται για στρατηγική, είτε για roguelite δράση, είτε για στυλιζαρισμένο hack-and-slash.
Το Anno 117: Pax Romana έκλεψε την παράσταση με ένα κυριολεκτικά… τραγουδιστό trailer, όπου ρωμαϊκά αγάλματα ζωντανεύουν για να εξιστορήσουν – με θεαματικό τρόπο – την πολιτική και οικονομική αποστολή που αναλαμβάνει ο παίκτης ως νεοδιορισμένος κυβερνήτης της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Με ημερομηνία κυκλοφορίας στις 13 Νοεμβρίου 2025, το παιχνίδι υπόσχεται τη μεγαλύτερη και πιο φιλόδοξη εμπειρία της σειράς Anno μέχρι σήμερα, με επεκτάσεις από τις εύφορες κοιλάδες του Λατίου έως τις μυστηριώδεις και απρόθυμα πολιτισμένες περιοχές της Αλβιόνας. Πέρα από τα προφανή συστήματα πόρων και διπλωματίας, αυτό που εντυπωσίασε είναι η καλλιτεχνική τόλμη του παιχνιδιού: ένα city-builder με… ρωμαϊκή όπερα στο trailer, είναι σίγουρα κάτι που μένει αξέχαστο.
Από την άλλη, το The Rogue Prince of Persia συνεχίζει ακάθεκτο την πορεία του στο Early Access, αλλά πλέον έχει το βλέμμα του στραμμένο στην τελική έκδοση 1.0 τον Αύγουστο του 2025. Ανάμεσα στις αποκαλύψεις του show, είδαμε νέες περιοχές, εχθρούς και αφηγηματικά στοιχεία που ενισχύουν ακόμη περισσότερο τη roguelite εμπειρία του παιχνιδιού. Ο Πρίγκιπας δεν πολεμά μόνο τους εχθρούς του βασιλείου του – πολεμά και τον ίδιο του τον εαυτό. Μέσα από τις αποτυχίες και τις επανεκκινήσεις κάθε run, αναζητά λύτρωση και αποδοχή, σε ένα gameplay που συνδυάζει γρήγορη δράση με ουσιαστική αφήγηση.
Και ύστερα ήρθε το Morbid Metal, ένα παιχνίδι που έρχεται να καλύψει την ανάγκη για κοφτερό, stylish, και σχεδόν μεταλλικό action. Με δυνατότητα real-time shapeshifting ανάμεσα σε διαφορετικούς χαρακτήρες, ο καθένας με δικές του ικανότητες, και πεδία μάχης που θυμίζουν sci-fi εφιάλτη και μετα-αποκαλυπτικά τοπία, το Morbid Metal υπόσχεται μια φρενήρη roguelite εμπειρία. Το γεγονός ότι αναπτύσσεται από την Screen Juice, που ξεκίνησε ως solo project, δείχνει την ανεξάρτητη δημιουργικότητα που στηρίζει πλέον και η Ubisoft – χωρίς να περιορίζει το όραμα των devs.
Η Ubisoft φαίνεται να μπαίνει στην τελική ευθεία για έναν δυναμικό 2025, με τρεις τίτλους που καλύπτουν εντελώς διαφορετικά γούστα αλλά μοιράζονται έναν κοινό παρονομαστή: τη φιλοδοξία. Είτε χτίζεις την αυτοκρατορία σου με ρωμαϊκό finesse, είτε σκαρφαλώνεις στα τείχη της πόλης για να σώσεις τον λαό σου, είτε βυθίζεσαι στο χαοτικό combat ενός σκοτεινού μέλλοντος, η Ubisoft δείχνει πως έχει κάτι για όλους – και το κάνει με στιλ.
Διαβάστε ακόμη:
Στον ίδιο ρυθμό με τους γρίφους του God of War θα “χορεύει” και το νέο IP της Santa Monica