Ήταν λογικό να περιμένει κανείς πως το Warhammer 40,000: Space Marine – Master Crafted Edition θα καβαλούσε το κύμα της νοσταλγίας και της επιτυχίας των πρόσφατων remasters που κυκλοφόρησαν, όπως το Oblivion Remastered ή το επερχόμενο Gears of War: Reloaded. Άλλωστε, το αρχικό Space Marine του 2011 είχε καταφέρει να ξεχωρίσει με τον συνδυασμό third-person action gameplay και άγριας, αιματοβαμμένης αισθητικής, θυμίζοντας περισσότερο God of War του μέλλοντος παρά κάποιο τυπικό shooter του σύμπαντος του Warhammer. Όμως η κυκλοφορία της remastered εκδοχής, αν και φαινομενικά καλοδεχούμενη, δείχνει να βγαίνει… μάλλον με στραβό βήμα.
Το Master Crafted Edition υπόσχεται οπτικές βελτιώσεις, 4K υποστήριξη, remastered ήχο και πιο λεπτομερή μοντέλα χαρακτήρων, αλλά οι πρώτες εντυπώσεις των παικτών στο Steam μόνο ενθουσιασμό δεν αποπνέουν. Η τιμή των 40 δολαρίων θεωρείται υπερβολική, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη ότι αρκετοί χρήστες παραπονιούνται για τεχνικά προβλήματα, θέματα με το FOV, ADS που δεν δουλεύει σωστά και, κυρίως, ένα εικαστικό αποτέλεσμα που –όπως λένε– ελάχιστα διαφοροποιείται από το αρχικό παιχνίδι. Πολλοί μάλιστα κάνουν λόγο για “συρραφή texture mods” παρά για ουσιαστικό remaster.
Τα πράγματα δεν είναι καλύτερα ούτε στο μέτωπο του multiplayer. Παρότι η remaster έκδοση περιλαμβάνει το online κομμάτι του αρχικού τίτλου αλλά και το Exterminatus co-op mode για τέσσερις παίκτες, η έλλειψη dedicated servers και η απενεργοποιημένη εξ αρχής επιλογή crossplay έχουν κάνει το matchmaking βασανιστικά αργό – με παίκτες να περιμένουν λεπτά επί λεπτών χωρίς αποτέλεσμα. Σε μια εποχή που το online gaming κυριαρχείται από τίτλους όπως Fortnite, Call of Duty και Apex Legends, είναι δύσκολο για έναν remaster τίτλο της περασμένης δεκαετίας να σταθεί, ιδίως όταν δεν συνοδεύεται από επένδυση σε υποδομή ή νέο περιεχόμενο.

Ακόμα και η εμπορική στρατηγική φαίνεται αμφιλεγόμενη: το remaster κυκλοφόρησε σε PC και Xbox, αλλά –περίεργα– αγνοήθηκε το PS5, σε μια εποχή όπου το κοινό του PlayStation δείχνει ξεκάθαρο ενδιαφέρον για την είσοδο σε παραδοσιακά Xbox franchises (βλέπε Gears of War). Αν η Sega σκοπεύει να φέρει το Space Marine Remaster και στην πλατφόρμα της Sony, ίσως έχει την ευκαιρία να διορθώσει κάποια από τα προβλήματα –αν και η ζημιά στην πρώτη εντύπωση έχει ήδη γίνει.
Για ένα παιχνίδι που είχε σκοπό να συνοδεύσει τη δυναμική του Space Marine 2, το οποίο λατρεύτηκε τόσο από το κοινό όσο και από τους κριτικούς, το Master Crafted Edition δείχνει να απέχει έτη φωτός από την ίδια επιτυχία. Κάποια patch ίσως σώσουν την κατάσταση τεχνικά. Αλλά όταν το κοινό δεν βλέπει λόγο να επιστρέψει, ακόμα και ο πιο “master crafted” τίτλος δεν μπορεί να σταθεί μόνος του απέναντι στον χρόνο.
Διαβάστε ακόμη:
Με αύξηση στον αριθμό των παιχτών του ξεκινάει η Season 7 του The Finals