Σύμφωνα με πληροφορίες από γνωστό insider της βιομηχανίας, η Ubisoft αποφάσισε να επανεκκινήσει την ανάπτυξη του Project U, με το project να επιστρέφει στο μηδέν μετά από πέντε χρόνια ανάπτυξης. Ανακοινώθηκε αρχικά τον Σεπτέμβριο του 2022 ως ένα συνεργατικό shooter και οι πρώτες δοκιμές έγιναν αποκλειστικά για PC παίκτες στη Δυτική Ευρώπη. Ωστόσο, παρά τις πολλές δοκιμές που ακολούθησαν, η Ubisoft δεν έχει αποκαλύψει σημαντικές νέες πληροφορίες από την πρώτη ανακοίνωση.
Σύμφωνα με τον Tom Henderson από το Insider Gaming, η Ubisoft έλαβε την απόφαση να ξεκινήσει από την αρχή το project τον Μάρτιο του 2024, λόγω ανησυχιών για την επαναπαιξιμότητα του τίτλου. Παρόλο που οι πρώτες δοκιμές απέσπασαν θετικά σχόλια για το βασικό gameplay του παιχνιδιού, που περιλαμβάνει ομάδες παικτών να μάχονται κύματα ρομπότ μέχρι να φτάσουν σε ένα τελικό boss, τα αποτελέσματα έδειξαν πως η αίσθηση της επαναπαιξιμότητας ήταν περιορισμένη.
Η Ubisoft αποφάσισε να μην ακυρώσει το παιχνίδι αλλά να επανεκκινήσει την ανάπτυξη με μια νέα ομάδα. Ο αρχικός developer, Ubisoft Annecy, πλέον δεν συμμετέχει, ενώ οι προηγούμενοι διευθυντές του project, Damien Kieken και Mathieu Granjon, έχουν επίσης αποχωρήσει, με τον Kieken να εντάσσεται στη DICE και τον Granjon να εργάζεται σε ένα νέο project της σειράς Assassin’s Creed.
Η Ubisoft φέρεται να παραμένει θετική απέναντι στα PvE shooters, βλέποντας την επιτυχία του Helldivers 2 ως απόδειξη ότι η αγορά παραμένει δεκτική σε ποιοτικά co-op shooters. Ωστόσο, με την ανάπτυξη του Project U να ξεκινά από το μηδέν, δεν είναι σαφές αν η επιτυχία των PvE shooters θα παραμείνει μέχρι την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Η ανάπτυξη των AAA τίτλων σήμερα διαρκεί κατά μέσο όρο πέντε χρόνια, κι αυτό για παιχνίδια που ήδη έχουν καθορισμένη ομάδα ανάπτυξης, κάτι που αυτή τη στιγμή το Project U μπορεί να μην διαθέτει.
Διαβάστε ακόμη:
Καθυστερεί για λίγες μέρες ακόμα η προσθήκη των Kicks στο Fortnite
Επέστρεψε το 2v8 mode στο Dead by Daylight για περιορισμένη χρονική διάρκεια
Σχόλια 1