Το Ready or Not βρέθηκε ξαφνικά στο επίκεντρο της αρνητικής δημοσιότητας, όχι εξαιτίας της ποιότητάς του ή κάποιου τεχνικού ζητήματος, αλλά λόγω της… λογοκρισίας. Το tactical shooter της Void Interactive, το οποίο κυκλοφορεί ήδη σε PC από το 2021 και έκανε το επίσημο release του τον Δεκέμβριο του 2023, δέχεται πλέον σφοδρό review-bombing στο Steam, μετά την απόφαση της εταιρίας να περιορίσει τη βία και το γυμνό του παιχνιδιού εν όψει του console release του στις 15 Ιουλίου.
Η καμπάνια των αρνητικών κριτικών ξεκίνησε στις 28 Ιουνίου, την ίδια μέρα που ανακοινώθηκε ότι οι αλλαγές αυτές δεν θα αφορούν μόνο τις εκδόσεις του PS5 και Xbox Series X/S, αλλά και την υπάρχουσα PC έκδοση, ώστε να υποστηριχθεί cross-play. Η αντίδραση ήταν άμεση: η ένδειξη “Recent Reviews” στο Steam έπεσε σε “Mixed”, με 78% αρνητικές κριτικές μόνο μέσα στο πρώτο 48ωρο. Κοινός παρονομαστής; Η αίσθηση προδοσίας από τους παίκτες που στήριξαν το παιχνίδι από την early access.

Και μπορεί η Void Interactive να προσπαθεί να ευθυγραμμιστεί με τις πολιτικές περιεχομένου των κονσολών, αλλά η PC κοινότητα δεν είναι διατεθειμένη να το δεχτεί αδιαμαρτύρητα. Οι περισσότεροι εκφράζουν την άποψη πως δεν θα έπρεπε να “πληρώνουν” οι παλιοί παίκτες τις απαιτήσεις των πλατφορμών, ειδικά όταν το παιχνίδι καθιερώθηκε από την ωμή του προσέγγιση και τα σοκαριστικά σενάρια που το ξεχώριζαν από τον ανταγωνισμό.
Το Ready or Not είχε καταφέρει να αγγίξει πάνω από 55.000 ταυτόχρονα συνδεδεμένους παίχτες στην επίσημη κυκλοφορία του και να αποκτήσει ένα ιδιαίτερα πιστό κοινό, το οποίο υποστήριζε την πιο ρεαλιστική και “ανεπιτήδευτη” απεικόνιση αστυνομικών αποστολών. Τώρα, η ίδια αυτή βάση αισθάνεται ότι η εμπειρία αλλοιώνεται χάριν του console appeal – και το δείχνει με κάθε τρόπο.

Η Void Interactive βρίσκεται πλέον μπροστά σε ένα δίλημμα που δεν έχει εύκολη λύση: ή θα υποχωρήσει και θα διαχωρίσει τις εκδόσεις PC και console, κάτι που όμως ενδέχεται να προκαλέσει τεχνικά εμπόδια στην υποστήριξη cross-play, ή θα συνεχίσει με τις αλλαγές, ρισκάροντας να διαρραγεί η σχέση της με τους πιο παθιασμένους υποστηρικτές της.
Το επόμενο διάστημα θα κρίνει πολλά. Το σίγουρο είναι ότι, όταν ένα hardcore κοινό αισθάνεται ότι θυσιάζεται στο βωμό της ευρείας απήχησης, οι συνέπειες σπανίως είναι ήπιες.
Διαβάστε ακόμα:
Το Undead Citadel κυκλοφόρησε στο PlayStation VR2
Μόλις κυκλοφόρησε το ANTRO, δείχνοντας μας πως ο ρυθμός γίνεται όπλο ενάντια στην καταπίεση
Σχόλια 1