Στις 12 Νοεμβρίου, το Final Fantasy 14 κυκλοφόρησε το Patch 7.1 με αλλαγές στα Jobs, τόσο για PvE όσο και για PvP, αλλά και ορισμένες που αφορούν το balance για την καλύτερη εμπειρία των παικτών.
PvE Αλλαγές στα Jobs
Tanks
Οι ικανότητες που αποτρέπουν την ανικανότητα (όπως το Hallowed Ground και το Living Dead) θα ενεργοποιούνται ταχύτερα, ενώ προστέθηκαν αλλαγές και σε συγκεκριμένα τανκς:
- Paladin: Μειώθηκε το επίπεδο για εκμάθηση του Intervene και αυξήθηκε η εμβέλεια του Cover.
- Dark Knight: Μειώθηκε το επίπεδο για το Dark Missionary, αυξήθηκε η θεραπευτική ισχύ του Abyssal Drain, και προστέθηκε επιπλέον αποκατάσταση HP στο Carve and Spit.
- Gunbreaker: Μειώθηκε το κόστος κασετών του Double Down και ενισχύθηκε το Aurora για μεγαλύτερη επιβιωσιμότητα.
Melee DPS
- Dragoon: Αυξήθηκε η ισχύς του Piercing Talon, και έγιναν αλλαγές για την εξισορρόπηση του DPS.
- Ninja: Το Ten Chi Jin δεν διακόπτεται πλέον με την κίνηση και το Dokumori έγινε επίθεση περιοχής.
Casters
- Black Mage: Μειώθηκε ο χρόνος εκτέλεσης του Flare και Despair, και το Ley Lines έγινε charged action.
- Summoner: Αφαιρέθηκε η απαίτηση combo για το Crimson Strike, και διορθώθηκαν οι ισχύς των Inferno, Earthen Fury, και Aerial Blast.
Healers
- White Mage: Μειώθηκε ο χρόνος εκτέλεσης του Holy και Holy III.
- Scholar: Μειώθηκε το MP κόστος για μαζική θεραπεία και ενισχύθηκαν οι Embrace και Seraphic Veil.
- Astrologian: Αυξήθηκε η περιοχή δράσης των Gravity και Gravity II.
PvP Αλλαγές
Για το PvP, το HP όλων των jobs αυξάνεται και μειώθηκε ο χρόνος επαναφόρτισης του Purify, ενώ η ανίχνευση επιτυχημένων χτυπημάτων αναβαθμίστηκε.
Σε γενικές γραμμές πρόκειται για ένα αρκετά μικρό patch, αλλά με αρκετά σημαντικές αλλαγές, που ίσως με την πρώτη ανάγνωση να μην γεμίζουν το μάτι, όμως είναι σίγουρο πως θα αλλάξουν λίγο τις ισορροπίες στο παιχνίδι.
Διαβάστε ακόμη:
Ξεκινάει πάλι από την αρχή η ανάπτυξη του Project U της Ubisoft
Καθυστερεί για λίγες μέρες ακόμα η προσθήκη των Kicks στο Fortnite