Η id Software ετοιμάζεται να φέρει τον χαμό ξανά με το DOOM: The Dark Ages, αλλά αυτή τη φορά, χωρίς καθόλου multiplayer. Και όχι, δεν πρόκειται για ατύχημα ή βιαστική απόφαση. Ο δημιουργικός διευθυντής Hugo Martin ξεκαθάρισε ότι η απουσία οποιουδήποτε είδους multiplayer ήταν απόλυτα συνειδητή – και μάλιστα κάτι που αποφασίστηκε ήδη από τα πρώτα στάδια της ανάπτυξης του τίτλου. Ο λόγος; Να επικεντρωθούν εξ ολοκλήρου στο campaign.
Όσοι ακολουθούν τη σειρά DOOM, μάλλον δεν ένιωσαν καμία απογοήτευση. Παρά τις απόπειρες των προηγούμενων τίτλων να μπουν στον χώρο του ανταγωνιστικού multiplayer, η αλήθεια είναι πως το κοινό επέστρεφε πάντα για έναν και μόνο λόγο: τη single-player σφαγή. Στο DOOM (2016), παρόλο που υπήρχε multiplayer με deathmatch, χάρτες και δαίμονες, κανείς δεν θυμάται αυτό το κομμάτι, μιας και το campaign έκλεψε την παράσταση και δικαίως.
Στο DOOM Eternal, η ομάδα έκανε άλλη μια προσπάθεια με το λεγόμενο Battlemode, μια ασύμμετρη multiplayer εμπειρία όπου ένας παίκτης έπαιζε ως Slayer και δύο άλλοι ως δαίμονες. Ήταν ενδιαφέρον, πρωτότυπο, αλλά και πάλι… πέρασε στα ψιλά. Και αυτό το αντιλήφθηκε η ομάδα, όπως δήλωσε και ο Martin. Ο χρόνος και οι πόροι που αφιερώθηκαν στο Battlemode τελικά «έφαγαν» ιδέες που ήθελαν να υλοποιήσουν στην καμπάνια. Μία από αυτές ήταν, σύμφωνα με τον ίδιο, τα mechs. Ναι, τα τεράστια πολεμικά μηχανήματα που υπήρχαν μόνο ως κατεστραμμένα σκηνικά στο Eternal, τελικά γίνονται παικτικά διαθέσιμα στο The Dark Ages.
Η απόφαση λοιπόν να αφαιρεθεί το multiplayer δεν είναι υποχώρηση, αλλά μια στρατηγική επιστροφή στον πυρήνα του DOOM: μια εμπειρία γεμάτη ένταση, αυθεντικό μακελειό και εστιασμένο σχεδιασμό. Αντί να μοιράσουν την προσοχή τους σε επιμέρους modes, η id Software φαίνεται έτοιμη να προσφέρει την απόλυτη single-player εμπειρία, δίνοντας χώρο σε όλα όσα δεν πρόλαβαν να υλοποιήσουν στο Eternal.
Και με δεδομένο το πόσο έχει ήδη ενθουσιάσει το κοινό το trailer, φαίνεται πως ο κόσμος δεν χρειάζεται ούτε modes, ούτε online μάχες για να βυθιστεί ξανά στο χάος του DOOM. Το μόνο που χρειάζεται είναι το shotgun, το τσεκούρι, και τώρα… και ένα mech.
Διαβάστε ακόμα:
Άμεση ανταπόκριση της Arrowhead σε bug που παρατήρησαν οι παίχτες του Helldivers II
Ανεβαίνει επικίνδυνα ο αριθμός των χαρακτήρων με παρόμοια εμφάνιση στο Marvel Rivals
Σχόλια 1