Η Activision παραδέχτηκε ότι χρησιμοποίησε περιεχόμενο που δημιουργήθηκε με AI σε πρόσφατες κυκλοφορίες του Call of Duty, πυροδοτώντας αντιδράσεις στη gaming κοινότητα. Η αποκάλυψη αυτή ήρθε μετά από αναφορές παικτών που παρατήρησαν στοιχεία μέσα στο παιχνίδι που έμοιαζαν να έχουν δημιουργηθεί από τεχνητή νοημοσύνη, οδηγώντας την εταιρεία να επιβεβαιώσει τη χρήση της τεχνολογίας αυτής σε ορισμένα assets.
Σύμφωνα με την Activision, η χρήση AI-generated assets δεν έγινε σε βασικά στοιχεία του παιχνιδιού, όπως χαρακτήρες ή σημαντικές σκηνές, αλλά κυρίως σε βοηθητικά γραφικά και περιβάλλοντα. Η εταιρεία υποστήριξε ότι η τεχνολογία χρησιμοποιήθηκε για να βελτιώσει την αποδοτικότητα της παραγωγής και να βοηθήσει τους developers να επικεντρωθούν σε πιο κρίσιμες πτυχές του τίτλου. Ωστόσο, αυτό δεν εμπόδισε την κοινότητα από το να εκφράσει ανησυχίες για τις επιπτώσεις της AI στη βιομηχανία των video games.
Καθώς το συγκεκριμένο θέμα αναζωπύρωσε για άλλη μια φορά την όλη συζήτηση που γίνεται γύρω από την χρήση ΑΙ τεχνολογίας (όχι μόνο για την Gaming βιομηχανία) με πολλούς παίκτες και επαγγελματίες του χώρου να φοβούνται ότι η αυξανόμενη χρήση AI-generated content μπορεί να επηρεάσει τις θέσεις εργασίας των καλλιτεχνών και των δημιουργών, μειώνοντας την ανάγκη για ανθρώπινο ταλέντο στη δημιουργία οπτικού περιεχομένου. Επιπλέον, εγείρονται ζητήματα αυθεντικότητας και ποιότητας, καθώς οι AI δημιουργίες μπορεί να μην φτάνουν στο επίπεδο λεπτομέρειας και δημιουργικότητας που επιτυγχάνει ένας έμπειρος σχεδιαστής.
Η Activision πάντως, παρά την επιβεβαίωση, δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το πόσο εκτεταμένη είναι η χρήση της AI στο Call of Duty, αλλά η συζήτηση γύρω από το θέμα φαίνεται να μεγαλώνει. Η βιομηχανία του gaming βρίσκεται σε μια μεταβατική περίοδο, όπου η τεχνητή νοημοσύνη παίζει ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο, και το αν αυτό θα επηρεάσει θετικά ή αρνητικά την ανάπτυξη των παιχνιδιών μένει να φανεί.
Διαβάστε ακόμη:
Σχόλια 2