Σε μια πρόσφατη συνάντηση της EA με επενδυτές, ο CEO Andrew Wilson άφησε να εννοηθεί ότι ίσως δεν θα υπάρξει άμεση συνέχεια του Apex Legends, παρά τις μειωμένες επιδόσεις της δημοφιλούς σειράς battle royale τους τελευταίους μήνες. Η EA συνεχίζει να βλέπει πτώση στους αριθμούς των παικτών, γεγονός που, σύμφωνα με τον Wilson, έχει μετατρέψει τον τίτλο σε βασικό θέμα συζήτησης στα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας.
Το Apex Legends, τοποθετημένο στο σύμπαν του Titanfall, θεωρείται ένας από τους καλύτερους free-to-play τίτλους της αγοράς και παρά την ακόμα ισχυρή του παρουσία, δεν κατάφερε να καλύψει τις προσδοκίες της EA το τελευταίο τρίμηνο. Κατά την πρόσφατη οικονομική συνάντηση της EA στις 29 Οκτωβρίου, ο Wilson απέφυγε να αναφερθεί σε λεπτομέρειες για κάποιο υποθετικό Apex Legends 2. Υπονοώντας πως οι συνέχειες σπάνια έχουν την ίδια επιτυχία με το πρωτότυπο, ο Wilson φάνηκε να αμφισβητεί την ανάγκη δημιουργίας ενός νέου Apex Legends, εστιάζοντας στη συνεχιζόμενη υποστήριξη του υπάρχοντος τίτλου και στην κυκλοφορία νέου περιεχομένου ανά σεζόν.
Από το λανσάρισμά του το 2019, το Apex Legends έχει φέρει έσοδα ύψους 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ωστόσο, οι μειωμένες επιδόσεις το τελευταίο τρίμηνο αποδίδονται στη διευρυμένη πρόσβαση σε περιεχόμενο freemium του battle pass για την τρέχουσα 22η σεζόν. Η EA σκοπεύει τώρα να επεκτείνει το εποχιακό περιεχόμενο και να φέρει καινοτομίες στον τίτλο, ελπίζοντας να αντιστρέψει την καθοδική τάση. Ο Wilson τόνισε την πίστη της εταιρείας στη δύναμη του brand Apex Legends, στο μέγεθος της παγκόσμιας κοινότητας του παιχνιδιού και στην ανταγωνιστική του θέση στην αγορά.
Σύμφωνα με τα δεδομένα του SteamDB, το Apex Legends προσελκύει αυτή τη στιγμή περίπου 150.000 παίκτες ταυτόχρονα, ενώ η κορυφαία επίδοση του τίτλου σημειώθηκε τον Φεβρουάριο του 2023, όταν η 16η σεζόν ανέβασε τους ταυτόχρονους παίκτες σε πάνω από 624.000
Παράλληλα, ο Wilson αναφέρθηκε στο πολυαναμενόμενο Dragon Age: The Veilguard, υποστηρίζοντας ότι το νέο RPG της εταιρείας διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά για να γίνει μεγάλη επιτυχία, υπενθυμίζοντας πως το τελευταίο Dragon Age: Inquisition του 2014 ήταν από τα κορυφαία της EA, χάρη στη συγγραφική δουλειά της BioWare.
Διαβάστε ακόμη: