Ο Hideo Kojima, ο θρυλικός δημιουργός των Metal Gear Solid και Death Stranding, συνεχίζει να αποκαλύπτει τις δημιουργικές του ανησυχίες λίγο πριν την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία του Death Stranding 2: On the Beach, που είναι προγραμματισμένο για τις 24 Ιουνίου 2025. Μέσα από το προσωπικό του podcast, ο Kojima μοιράστηκε κάποιες από τις πιο… χρονικά περίεργες ιδέες που είχε ποτέ για video games – και πολλές από αυτές δεν είδαν ποτέ το φως της ημέρας.
Ο Kojima και ο χρόνος: Παλιά κόλπα και νέες εμπνεύσεις
Όσοι έχουν παίξει το Metal Gear Solid 3 θα θυμούνται μια από τις πιο ευφυείς χρήσεις του συστήματος του ρολογιού: τον εμβληματικό sniper The End, που μπορεί να πεθάνει από γηρατειά εάν ο παίκτης αλλάξει την ημερομηνία του συστήματος μία εβδομάδα μπροστά. Αυτό το χαρακτηριστικό είναι ένα παράδειγμα του πώς ο Kojima χρησιμοποιεί το πραγματικό πέρασμα του χρόνου για να επηρεάσει τον κόσμο του παιχνιδιού.
Στο πιο πρόσφατο επεισόδιο του KOJI10 podcast (μετάφραση από το IGN), ο Kojima ανέφερε πως ήθελε να ενσωματώσει ακόμα πιο προχωρημένες “time-based” ιδέες στο Death Stranding 2, αλλά κάποιες κόπηκαν στη διαδικασία.
Μια από τις απορριφθείσες ιδέες: Το μούσι του Sam να μεγαλώνει σε πραγματικό χρόνο!
Μια από τις πιο ασυνήθιστες (αλλά ταυτόχρονα Kojima-style) ιδέες ήταν το να μεγαλώνει το μούσι του Sam Porter Bridges (Norman Reedus) σε πραγματικό χρόνο και ο παίκτης να πρέπει να το ξυρίζει που και που. Όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο Kojima, τελικά εγκατέλειψε την ιδέα γιατί φοβήθηκε ότι ο Reedus δεν θα δείχνει τόσο cool με απεριποίητη γενειάδα — αλλά άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να την χρησιμοποιήσει σε μελλοντικό παιχνίδι.






3 ακόμα φιλόδοξες ιδέες για παιχνίδια με βάση τον χρόνο
Ο Kojima δεν σταμάτησε εκεί. Μοιράστηκε άλλες τρεις ριζοσπαστικές ιδέες, οι οποίες εξερευνούν τη φθορά, την υπομονή και τη μνήμη:
- Ο ήρωας που γερνά σε πραγματικό χρόνο – όσο περνά ο χρόνος, ο χαρακτήρας γίνεται πιο αδύναμος, αποδυναμώνοντας έτσι τις ικανότητές του.
- Παιχνίδι δημιουργίας και ωρίμανσης – όπου ο παίκτης φτιάχνει κάτι που χρειάζεται πραγματικό χρόνο για να ωριμάσει, όπως κρασί ή τυρί.
- Το παιχνίδι της λήθης – όπου αν ο παίκτης καθυστερήσει να ολοκληρώσει την ιστορία, ο χαρακτήρας του αρχίζει να ξεχνά σημαντικές πληροφορίες και ικανότητες, μέχρι το σημείο να χάσει τελείως την ικανότητα να κινηθεί.
Η λήθη σαν game mechanic: Μια σκληρή αλλά ρεαλιστική αντανάκλαση
Η τελευταία ιδέα θυμίζει την αίσθηση που έχουμε όταν επιστρέφουμε σε ένα παιχνίδι όπως το Oblivion Remastered ή το Elden Ring μετά από μήνες… και δεν θυμόμαστε ούτε τους χειρισμούς. Ο Kojima φαίνεται να θέλει να μετατρέψει αυτή τη ρεαλιστική ανθρώπινη εμπειρία σε μηχανισμό gameplay, κάτι που ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία του να γεφυρώνει την πραγματικότητα με το φανταστικό.
Death Stranding 2 – Η σύνδεση με τον χρόνο και το μέλλον της σειράς
Το Death Stranding 2: On the Beach αναμένεται να συνεχίσει τις θεματικές του πρώτου παιχνιδιού γύρω από την ανθρώπινη σύνδεση, αλλά τώρα φαίνεται ότι ο Kojima θέλει να εξερευνήσει και την έννοια του χρόνου, όχι μόνο σαν αφηγηματικό στοιχείο αλλά και ως μέρος του gameplay. Με τον μυστηριώδη Red Samurai να έχει ήδη πυροδοτήσει θεωρίες, είναι βέβαιο ότι το παιχνίδι θα έχει πολλά να πει — και να δείξει — για την ανθρώπινη φύση.
Διαβάστε ακόμη:
To Raven of the Tree θα υπάρχει πλέον μόνιμα σε όλες τις μεγάλες πόλεις του Diablo IV
Σήμερα η πρώτη επίσημη παρουσίαση της αγγλικής έκδοσης του Persona 5: The Phantom X
Σχόλια 1