Μετά την πρόσφατη ακύρωση του live-service project της Bend Studio, ο σκηνοθέτης του Days Gone, John Garvin, εξέφρασε τη συμπαράστασή του στην ομάδα ανάπτυξης. Παρόλο που ο ίδιος αποχώρησε από τη Bend Studio το 2020, εν μέσω φημών για εσωτερικές διαφωνίες σχετικά με τη συνέχεια του Days Gone, φαίνεται να διατηρεί θετικά συναισθήματα για τους πρώην συναδέλφους του.
Πρόσφατα, αναφέρθηκε ότι η PlayStation ακύρωσε δύο live-service projects, ένα από τη Bluepoint Games και ένα από τη Bend Studio, αφήνοντας πολλούς fans απογοητευμένους. Η ακύρωση του έργου της Bend Studio φάνηκε να έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, καθώς το τελευταίο παιχνίδι της ομάδας ήταν το Days Gone το 2019. Το νέο project της Bend Studio περιγραφόταν ως live-service shooter που θα βασιζόταν στα ανοιχτού κόσμου συστήματα του Days Gone και θα περιλάμβανε multiplayer στοιχεία.
Μετά την ακύρωση, ο John Garvin χρησιμοποίησε το Twitter για να εκφράσει την αλληλεγγύη του, δηλώνοντας ότι “αυτή είναι μια στιγμή για ενσυναίσθηση”, ανεξαρτήτως των απόψεων για τα live-service παιχνίδια ή τη στρατηγική της PlayStation. Υπογράμμισε, επίσης, ότι οι προγραμματιστές δεν είχαν επιλογή σχετικά με την ακύρωση του έργου, αφήνοντας αιχμές ότι η απόφαση προήλθε από τη Sony, πιθανώς μετά από μια ανασκόπηση του πρώτου πάρτι χαρτοφυλακίου της εταιρείας.
Η PlayStation φαίνεται να συνεργάζεται στενά με τη Bend Studio για να αποφασίσει την κατεύθυνση του επόμενου project της ομάδας. Δεδομένων των προβλημάτων που έχουν αντιμετωπίσει τα live-service παιχνίδια της εταιρείας, πολλοί ελπίζουν ότι η Bend Studio θα επιστρέψει στις ρίζες της, δημιουργώντας ένα single-player παιχνίδι. Η ιδέα ενός sequel του Days Gone συνεχίζει να βρίσκεται στις επιθυμίες των fans, αλλά η ανάπτυξη AAA παιχνιδιών καθιστά πιθανό ότι δεν θα υπάρξουν νεότερα πριν από τη γενιά του PS6.






Παρά τις απογοητεύσεις, η Bend Studio έχει αποδείξει την ικανότητά της να δημιουργεί μοναδικές εμπειρίες, αφήνοντας τους fans να ελπίζουν σε κάτι εξίσου αξέχαστο στο μέλλον.
Διαβάστε ακόμη:
Σχόλια 1