Μετά την ακύρωση του πρώτου Fallout στο οποίο εργάστηκε, ο Josh Sawyer δεν έχασε την ευκαιρία να εμπλακεί ξανά στη σειρά, όταν του ανατέθηκε η σκηνοθεσία του Fallout: New Vegas.
Ο Sawyer, γνωστός για τη συμβολή του σε μεγάλους τίτλους, όπως τα δύο Pillars of Eternity και πιο πρόσφατα το RPG Pentiment του 2022, θεωρεί ότι η κορυφαία στιγμή της καριέρας του παραμένει το Fallout: New Vegas του 2010. Στην εποχή που βρισκόταν στην Black Isle Studios, ο Sawyer εργαζόταν ως lead system designer στο ακυρωμένο project Fallout 3 με την κωδική ονομασία τότε Van Buren. Πέντε χρόνια αργότερα, πλέον στην Obsidian Entertainment, συνεργάστηκε ξανά με την Bethesda, καθώς το στούντιο ανέλαβε την ανάπτυξη του Fallout: New Vegas. Ο ίδιος δήλωσε πως ένιωσε ιδιαίτερα τυχερός και ενθουσιασμένος για την ευκαιρία που του δόθηκε.
Στα τέλη εκείνης της περιόδου, ο Sawyer είχε προαχθεί σε σκηνοθέτη και με μόλις 18 μήνες στη διάθεσή τους για την ανάπτυξη του παιχνιδιού, αποδίδει τα εύσημα στην τεχνολογία της Bethesda για την επίλυση πολλών από τα προβλήματα του studio. Όπως ανέφερε, η τεχνολογία της Bethesda ήταν εξαιρετικά ισχυρή για την ταχεία δημιουργία περιεχομένου, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μηχανή που είχε χρησιμοποιήσει στο παρελθόν. “Δεν θέλαμε να αλλάξουμε κάτι”, είπε χαρακτηριστικά. “Θέλαμε απλώς να προσθέσουμε υλικό και να φτιάξουμε σπουδαίο περιεχόμενο”.
Αν και επικεντρώθηκε στην επίβλεψη της δημιουργίας του Fallout: New Vegas, ο Sawyer αποδίδει τα εύσημα στους developers του, επισημαίνοντας ότι εκείνοι ήταν υπεύθυνοι για τη δημιουργία του. Αναφέρει, επίσης, πως χρησιμοποίησαν ορισμένα χαρακτηριστικά από το Van Buren, όπως η αισθητική του Burned Man. Επιπλέον, χαρακτήρες όπως ο Arcade Gannon και ο Jean-Baptiste Cutting, που ανήκε στην οικογένεια Van Graff, είχαν τις ρίζες τους σε χαρακτήρες από τα επιτραπέζια παιχνίδια του Sawyer.
Η ευκαιρία αυτή να εργαστεί στη σειρά Fallout για δεύτερη φορά, έκανε τον Sawyer ιδιαίτερα περήφανο για το τελικό αποτέλεσμα του Fallout: New Vegas, που προσέφερε μοναδικές εμπειρίες σε εκατομμύρια παίκτες παγκοσμίως.
Διαβάστε ακόμη:
Dragon Age: The Veilguard – Χωρίς DLC μετά την κυκλοφορία του
Σχόλια 1