Η σειρά Assassin’s Creed, η οποία έχει γίνει συνώνυμο της επικής ανοιχτής κόσμου περιπέτειας και της τακτικής μάχης, εμπλουτίστηκε πριν λίγες μέρες με την προσθήκη του Assassin’s Creed Shadows, το οποίο φαίνεται να έχει τραβήξει το ενδιαφέρον αρκετών παιχτών. Ένας εξ αυτών είναι και ο Michael “Cromwelp” Douse, ο διευθυντής δημοσίων σχέσεων του Baldur’s Gate 3, ο οποίος ανέφερε ότι το σύστημα μάχης του Assassin’s Creed Shadows είναι το καλύτερο που έχει παρουσιάσει η σειρά τα τελευταία χρόνια. Ο Douse χαρακτήρισε τη μάχη ως “σφιχτή και μελετημένη,” κάτι που υποδηλώνει ότι οι προγραμματιστές έχουν επικεντρωθεί στη βελτίωση της ανταπόκρισης και της ρεαλιστικότητας των κινήσεων, προσφέροντας έναν πιο ρεαλιστικό και τακτικό τρόπο μάχης.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά που αναδείχθηκαν στην περιγραφή του Douse είναι η επιστροφή του ξεκάθαρου συστήματος αντεπίθεσης. Αυτό το στοιχείο είχε λείψει από τα πιο πρόσφατα παιχνίδια της σειράς και η αναζωογόνησή του φαίνεται να έχει αναζωογονήσει την εμπειρία μάχης. Οι παίκτες πλέον θα έχουν τη δυνατότητα να ανταποκριθούν στις επιθέσεις των αντιπάλων με ακρίβεια και χρονισμό, δημιουργώντας μια αίσθηση ικανοποίησης κάθε φορά που καταφέρνουν να αντιστρέψουν μια επίθεση ή να εκμεταλλευτούν το λάθος του εχθρού.
Το Assassin’s Creed Shadows φέρνει σημαντικές καινοτομίες στο gameplay, με την παρουσία των δύο κεντρικών χαρακτήρων, του Yasuke και της Naoe, οι οποίοι παρέχουν στους παίκτες την ελευθερία να επιλέξουν διαφορετικές στρατηγικές μάχης. Η μεν Naoe είναι ένας αθόρυβος και θανατηφόρος χαρακτήρας, που επιτρέπει στους παίκτες να επιλέξουν μια πιο διακριτική και stealth προσέγγιση, ενώ ο Yasuke, ένας ισχυρός και βαρύς μαχητής, δίνει στους χρήστες την ευκαιρία να εστιάσουν σε επιθετικά στυλ μάχης και μάχη στο μέτωπο. Αυτή η διπλή επιλογή προσφέρει μεγαλύτερη ποικιλία στο gameplay, προσκαλώντας τους παίκτες να πειραματιστούν με διαφορετικούς ρόλους και τακτικές.
Η αίσθηση της στρατηγικής στις μάχες ενισχύεται από την αλληλεπίδραση των χαρακτήρων, η οποία είναι σημαντική για την επιτυχία σε κάθε αναμέτρηση. Με την επιλογή μεταξύ ενός αθόρυβου, ακριβούς δολοφόνου και ενός στιβαρού μαχητή, οι παίκτες δεν περιορίζονται σε έναν μόνο τρόπο μάχης, αλλά μπορούν να αξιοποιήσουν τις μοναδικές δυνατότητες κάθε χαρακτήρα για να προσαρμοστούν στις διαφορετικές καταστάσεις του παιχνιδιού. Αυτό προσφέρει μία βαθύτερη εμπειρία, καθώς η επιλογή του χαρακτήρα επηρεάζει την τακτική που ακολουθείται σε κάθε αποστολή.
Τέλος, οι βελτιώσεις στη μηχανική μάχης και η προσθήκη των δύο αυτών αντιφατικών χαρακτήρων δείχνουν την κατεύθυνση που παίρνει η σειρά Assassin’s Creed. Με το Assassin’s Creed Shadows, η Ubisoft φαίνεται να προσπάθησε να επιστρέφει στις ρίζες της, με πιο στρατηγικές και απαιτητικές μάχες, προσφέροντας στους παίκτες την ευκαιρία να αναδείξουν τις δεξιότητές τους σε ένα σύστημα μάχης που απαιτεί χρόνο και προσοχή. Οι αναφορές από τον Michael Douse υπογραμμίζουν το πόσο σημαντική είναι η εξέλιξη αυτού του συστήματος για το μέλλον της σειράς, το οποίο σίγουρα θα κρατήσει το ενδιαφέρον των πιστών φανς και θα προσελκύσει νέους παίκτες στην εμπειρία της Assassin’s Creed.
Διαβάστε ακόμη:
Νέο δωρεάν DLC για το Dragon Age: The Veilguard
Φήμες για ένα νέο Online Multiplayer RPG στον κόσμο του Χάρι Πότερ από την Avalanche Software
Σχόλια 1