Η Nightdive Studios επιβεβαίωσε ότι το επερχόμενο The Thing: Remastered θα απαλλαχθεί από τα σκηνοθετημένα “burst-out” σενάρια, όπου χαρακτήρες μολύνονται υποχρεωτικά, προκαλώντας απογοήτευση στους παίκτες. Η αλλαγή αυτή εξαλείφει ένα από τα πιο ενοχλητικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου παιχνιδιού του 2002, χωρίς όμως να μειώνει τη δυσκολία.
Το The Thing, εμπνευσμένο από την εμβληματική ταινία του John Carpenter, εξακολουθεί να θεωρείται ένα από τα καλύτερα horror παιχνίδια με φόντο την Αρκτική. Το χαρακτηριστικό του σύστημα μόλυνσης επέτρεπε σε οποιονδήποτε NPC να μεταμορφωθεί σε “thing” και να στραφεί εναντίον των συμμάχων του. Ωστόσο, το παιχνίδι είχε και σκηνοθετημένες σκηνές όπου ορισμένοι χαρακτήρες μολύνονταν αναπόφευκτα, κάτι που δυσαρέστησε τους παίκτες.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Mark Atkinson, διευθυντή της αρχικής έκδοσης και συμβούλου στο remaster, το παιχνίδι δεν θα περιλαμβάνει πλέον σκηνοθετημένες μολύνσεις. Ο Josh Dowell, μηχανικός λογισμικού στη Nightdive, ανέφερε ότι η ομάδα ανάπτυξης έλαβε σοβαρά υπόψη τη δυσαρέσκεια των παικτών από το πρωτότυπο.
«Στο αρχικό παιχνίδι, υπήρχαν σκηνές όπου οι σύντροφοι μολύνονταν χωρίς λόγο, κάτι που δεν άρεσε στους παίκτες. Στο remaster, η μόλυνση θα συμβαίνει μόνο από άμεση επαφή με το τέρας, κάνοντας το σύστημα πιο δίκαιο αλλά και πιο απρόβλεπτο», σημείωσε.
Αν και αυτή η αλλαγή αποσκοπεί στη μείωση της απογοήτευσης, οι παίκτες θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί. Ορισμένοι NPCs θα είναι πλέον πιο επιρρεπείς στη μόλυνση, ενώ ο φόβος και το τραύμα μπορούν να τους κάνουν να “καταρρεύσουν”.
Παρόλο που το remaster δεν έχει ακόμη επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας, η Xbox έχει καταχωρίσει την 5η Δεκεμβρίου 2024 ως πιθανή ημερομηνία. Το The Thing: Remastered θα είναι διαθέσιμο για Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PS5, Nintendo Switch και PC, φέρνοντας το κλασικό παιχνίδι του 2002 στη νέα εποχή με βελτιωμένα γραφικά και gameplay.
Διαβάστε ακόμη:
Σχόλια 1