Θα ήθελα αρχικά να δηλώσω πως είμαι κατενθουσιασμένος που θα μοιραστώ μαζί σας ότι ήμουν από τους πρώτους στην Ελλάδα που έζησε από κοντά την πρώτη επαφή στην gameplay εμπειρία του Monster Hunter Wilds κατά τη διάρκεια ενός αποκλειστικού hands-on event της Capcom στο Μαρούσι. Αυτή η μοναδική ευκαιρία έγινε πραγματικότητα χάρη στο Gamelab, και το ευχαριστώ θερμά για αυτήν την αξέχαστη εμπειρία.
Το να παίξω το παιχνίδι για πρώτη φορά στο PlayStation 5 ήταν συναρπαστικό και μου έδωσε τη δυνατότητα να βυθιστώ σε ό,τι έχει να προσφέρει η Capcom για το επόμενο κεφάλαιο της σειράς Monster Hunter, θα ήθελα να τονίσω ότι θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο αντικειμενικός μπορώ, καθώς η version που έπαιξα δεν ήταν η τελική και ήταν απλά μια show version.
Ξεκινώντας, η Capcom μου έδωσε πρόσβαση σε δύο quests κατά τη διάρκεια της συνεδρίας. Το πρώτο quest αφορούσε τη σύλληψη ή την εξόντωση του τέρατος Chatacabra, με περίπου 30 λεπτά παιχνιδιού αφιερωμένα σε αυτό. Το δεύτερο quest, που διήρκησε περίπου μία ώρα, απαιτούσε τη σύλληψη ή την εξόντωση του τέρατος Doshaguma. Μετά την ήττα του Doshaguma, η Capcom μου έδινε την δυνατότητα να εξερευνήσω ελεύθερα την υπόλοιπη περιοχή, εφόσον φυσικά μου είχε μείνει χρόνος, ενδεχομένως συναντώντας και προσπαθώντας να κυνηγήσω το μυστηριώδες τέρας Rey Dau, το οποίο δυστυχώς δεν πρόλαβα καν να αντικρίσω.

Ένα από τα σημεία τα οποία με απογοήτευσαν ιδιαίτερα είναι τα γραφικά στο Monster Hunter Wilds, τα οποία είναι καλοδουλεμένα αλλά όχι επαναστατικά για το 2025. Φαίνεται ότι η Capcom συνεχίζει να χρησιμοποιεί τη μηχανή RE Engine, προσφέροντας οπτικά αποτελέσματα αντίστοιχα με το Monster Hunter: World. Αν και τα περιβάλλοντα και τα τέρατα είναι εντυπωσιακά λεπτομερή, για παράδειγμα οι εκφράσεις των χαρακτήρων παρέμειναν αμετάβλητες σε σχέση με τον προηγούμενο τίτλο. Συνολικά, η οπτική παρουσίαση, αν και ποιοτική, δεν παρουσίασε σημαντικές καινοτομίες και θεωρώ πως είναι ένα μεγάλο red flag κατά την γνώμη μου, εδώ μιλάμε βέβαια για μια show version του παιχνιδιού και όχι την τελική έκδοση, αλλά με έναν μόλις μήνα για το full release δεν νομίζω ότι θα αλλάξουν και πολλά πράγματα σε αυτόν τον τομέα.
Όσον αφορά την απόδοση, η εμπειρία μου στο PS5 δεν ήταν άψογη. Παρατήρησα γενικά κάποιες πτώσεις στα FPS, και πιστεύω πως το PS5 δεν διατηρούσε πάντα σταθερά τα 60 FPS. Ίσως αυτό να μου φάνηκε πιο έντονο επειδή συνήθως παίζω σε PC με πολλά περισσότερα fps, αλλά οι πτώσεις στην απόδοση ήταν εμφανείς κατά τη διάρκεια έντονων μαχών με πολλά τέρατα και NPC’s τριγύρω, που βέβαια ευελπιστώ στην τελική έκδοση του παιχνιδιού το optimization να ορθοποδήσει και να είναι μια όμορφα smooth εμπειρία.
Όπως σε κάθε παιχνίδι της σειράς Monster Hunter, η ιστορία στο Wilds φαίνεται πλούσια και συναρπαστική, γεμάτη με ενδιαφέροντες χαρακτήρες και βαθύ υπόβαθρο. Το σενάριο υπόσχεται να βυθίσει τους παίκτες σε έναν καθηλωτικό κόσμο που αγαπούν οι φίλοι της σειράς.
Επιπροσθέτως, τo πρώτο quest στην αρχή περιλάμβανε σκηνοθετημένες μάχες, σχεδιασμένες για να εξοικειώσουν τους παίκτες με τον χειρισμό και τα mechanics. Το gameplay ήταν διαισθητικό και γινόταν πιο φυσικό όσο περισσότερο έπαιζα. Το Monster Hunter Wilds προσφέρει 14 διαφορετικά όπλα, το καθένα με μοναδικό στυλ επίθεσης. Τα heavy όπλα προκαλούν τεράστιο damage και μπορούν να κάνουν stagger τα τέρατα πιο εύκολα, ενώ τα ελαφρύτερα όπλα προσφέρουν ταχύτερα και πιο συχνά χτυπήματα. Δοκίμασα τα dual blades, που επέτρεπαν γρήγορες, αλλά πιο αδύναμες επιθέσεις, και το one-handed sword, που είχε πιο αργά αλλά ισχυρότερα χτυπήματα και οφείλω να ομολογήσω πως θα προτιμήσω τα dual weapons γιατί γενικότερα το παιχνίδι είναι αρκετά fast paced. H μάχη γενικότερα παραμένει το Άλφα και το Ωμέγα του Monster Hunter Wilds. Στοχεύοντας σε συγκεκριμένα μέρη του σώματος των τεράτων μπορείς να προκαλέσεις επιπλέον damage, οδηγώντας τελικά στην εξόντωση ή τη σύλληψή τους. Δυστυχώς, δεν κατάφερα να συλλάβω κανένα τέρας επειδή δεν είχα παγίδες στο απόθεμά μου. Κατά τη διάρκεια των μαχών, οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιούν SOS flares για να καλέσουν βοήθεια από NPCs, προσφέροντας υποστήριξη που εκείνη την στιγμή είναι απλά πολύτιμη.
Ακόμη, ο χάρτης του παιχνιδιού λογικά θα είναι τεράστιος, και παρόλο που μπορούσα να εξερευνήσω μόνο τις περιοχές των αποστολών, ήταν φανερό ότι ο κόσμος είναι γεμάτος με παράπλευρες δραστηριότητες και υλικά προς συλλογή. Ο χάρτης του παιχνιδιού δείχνει επίσης το απαιτούμενο επίπεδο για να επιβιώσεις σε πιο επικίνδυνες περιοχές.
Επιπλέον, οι παίκτες μπορούν να δημιουργήσουν προσωρινά camps για fast travel, προετοιμασία γευμάτων (για ανάκτηση ζωής και buffs) και αλλαγή εξοπλισμού. Από τη σκηνή μπορείς να αλλάξεις τον εξοπλισμό του χαρακτήρα και του Palico σου, καθώς και να εναλλάσσεις κύρια και δευτερεύοντα όπλα, προσθέτοντας ευελιξία στη στρατηγική σου.
Συνολικά, η hands-on εμπειρία μου με το Monster Hunter Wilds ήταν συναρπαστική. Παρόλο που τα γραφικά και η απόδοση χρειάζονται λίγη βελτίωση, οι βασικοί μηχανισμοί του παιχνιδιού και ο τεράστιος κόσμος υπόσχονται μια ακόμα συναρπαστική προσθήκη στη σειρά. Ανυπομονώ να δω πώς θα εξελίξει η Capcom το παιχνίδι μέχρι την κυκλοφορία του. Τέλος, για άλλη μια φορά, ένα τεράστιο ευχαριστώ στο Gamelab και στην CD Media, που μου προσέφεραν αυτή την καταπληκτική εμπειρία!
Διαβάστε ακόμη:
Το Chaos Roadmap προετοιμάζει τους παίχτες του Vampire Survivors για όσα θα έρθουν μέσα στο έτος
Σχόλια 1