Η κυκλοφορία του Rise of the Ronin στο PC δεν πήγε όπως θα ήθελε η Team Ninja, και αυτό είχε ως αποτέλεσμα η ίδια η εταιρεία να ζητήσει δημόσια συγγνώμη από τους παίκτες. Αν και το παιχνίδι είχε αρχικά παρουσιαστεί ως αποκλειστικότητα για το PlayStation 5, με σχετικά θετικές κριτικές, κυρίως για το σύστημα μάχης και την ατμόσφαιρα της εποχής, η μεταφορά του στον υπολογιστή συνοδεύτηκε από σοβαρά τεχνικά προβλήματα που φάνηκαν να επιδεινώνουν τα ήδη υπαρκτά γραφικά θέματα της κονσόλας.
Από την πρώτη κιόλας μέρα της κυκλοφορίας του στο PC, στις 10 Μαρτίου 2025, οι παίκτες διαμαρτυρήθηκαν έντονα για υπερβολική χρήση της CPU, αργή φόρτωση υφών (μέχρι και 10 δευτερόλεπτα αναμονής για βασικά textures), και γενικότερη αστάθεια στην απόδοση. Η Team Ninja αντέδρασε με μια ανάρτηση στο Χ, ζητώντας συγγνώμη για την «αναστάτωση» που προκλήθηκε και ανακοινώνοντας ότι ένα patch θα κυκλοφορήσει στις 10 Απριλίου, σε μια προσπάθεια να διορθώσει τουλάχιστον τα χειρότερα από τα τεχνικά προβλήματα.
Ωστόσο, για πολλούς fans της Team Ninja, η κατάσταση δεν είναι καινούρια. Το ίδιο σκηνικό είχε επαναληφθεί το 2023 με το Wo Long: Fallen Dynasty, του οποίου η PC έκδοση είχε κατακλυστεί από αρνητικές κριτικές εξαιτίας μιας πληθώρας bugs και τεχνικών αστοχιών. Παρόλο που οι κονσόλες κατάφερναν να προσφέρουν μια πιο σταθερή εμπειρία, η εικόνα της εταιρείας για τις PC εκδόσεις έχει ήδη «χτυπηθεί» αρκετά, και φαίνεται πως το Rise of the Ronin ήρθε απλώς να ενισχύσει αυτή την αίσθηση.
Το ερώτημα πλέον δεν είναι αν η Team Ninja θα καταφέρει να φτιάξει τον συγκεκριμένο τίτλο, αλλά αν μπορεί μακροπρόθεσμα να προσφέρει αξιοπρεπείς PC ports. Το κοινό έχει αρχίσει να χάνει την εμπιστοσύνη του, και ακόμα κι αν το επερχόμενο patch διορθώσει πολλά, η ζημιά στην εικόνα της εταιρείας έχει ήδη γίνει.
Διαβάστε ακόμη:
Να εστιάσουν οι παίχτες στο campaign του DOOM: The Dark Ages αποφάσισαν οι δημιουργοί του
Άμεση ανταπόκριση της Arrowhead σε bug που παρατήρησαν οι παίχτες του Helldivers II
Σχόλια 1