Ανάμεσα στις εκπλήξεις του Xbox Games Showcase, ένα από τα πιο αναπάντεχα – αλλά άμεσα αγαπητά – παιχνίδια ήταν το Aniimo, ένας free-to-play τίτλος που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η επόμενη μεγάλη εμμονή για τους φαν των Pokémon, Palworld και όλων όσων λατρεύουν να πιάνουν, να εξελίσσουν και – στην περίπτωση του Aniimo – να συγχωνεύονται με τα πλάσματά τους.
Το Aniimo αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026 σε PC, Xbox Series X/S και κινητά, και υπόσχεται να προσφέρει μια ιδιαίτερη εμπειρία στον χώρο των creature-collecting games. Η ιδέα είναι γνώριμη: πιάνεις πλάσματα, τα εξελίσσεις, τα χρησιμοποιείς σε μάχες. Εκεί όμως που το Aniimo ξεχωρίζει είναι στη λειτουργία “Twining”, η οποία επιτρέπει στους παίκτες να συγχωνεύονται με τα πλάσματα τους και να τα ελέγχουν απευθείας μέσα στον κόσμο του παιχνιδιού – κάτι που όχι μόνο προσθέτει ένταση και στρατηγική στις μάχες, αλλά και βάθος στην εξερεύνηση.
Το πρώτο trailer που παρουσιάστηκε στη σκηνή ήταν μια οπτική πανδαισία. Συνδυάζοντας in-game πλάνα με cinematic στιγμιότυπα, το βίντεο μάς έδωσε μια πρώτη ματιά σε ορισμένα από τα Aniimo, τις εξελιγμένες μορφές τους και τους διαφορετικούς τρόπους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Από πλάσματα που βοηθούν στην αναρρίχηση σε βουνά, μέχρι άλλα που πετούν ή επιτίθενται με στοιχειακές δυνάμεις, το Aniimo φαίνεται να προσφέρει μια πλούσια γκάμα επιλογών που ενθαρρύνει τον πειραματισμό και τη στρατηγική.
Από πλευράς αισθητικής, το παιχνίδι έχει ένα στυλ καρτουνίστικο αλλά καλοδουλεμένο, κάτι ανάμεσα σε anime και παραμύθι με sci-fi στοιχεία. Κι αυτό το καθιστά ένα από τα πιο οπτικά ελκυστικά παιχνίδια που παρουσιάστηκαν στη φετινή έκθεση – με κοινό στόχο τόσο τους νεότερους παίκτες όσο και τους πιο μεγάλους fans του είδους.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το Aniimo θα πραγματοποιήσει beta test το καλοκαίρι του 2025, με έμφαση στους PC παίκτες. Οπότε όσοι θέλουν να πάρουν γεύση από τον κόσμο του πριν την κυκλοφορία του, θα έχουν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία.
Φυσικά, ο “ελέφαντας στο δωμάτιο” λέγεται Nintendo. Όπως και με το Palworld, έτσι και το Aniimo βρίσκεται σε μια γκρίζα ζώνη όπου η έμπνευση από τα Pokémon είναι εμφανής – και ήδη υπάρχουν ανησυχίες για το αν η Nintendo θα κινηθεί νομικά. Ωστόσο, το “Twining” ως gameplay μηχανισμός, σε συνδυασμό με τον τονισμένο ρόλο της εξερεύνησης και των “fused” μαχών, ίσως είναι αρκετά για να διαχωρίσει το Aniimo από τις υπόλοιπες προτάσεις της αγοράς.
Το μόνο σίγουρο είναι πως το Aniimo έχει ήδη κερδίσει το βλέμμα (και την περιέργεια) του κοινού. Αν συνεχίσει στον ίδιο δρόμο και μπορέσει να ξεφύγει από τις σκιές του ανταγωνισμού, ίσως μιλάμε για το επόμενο μεγάλο όνομα στον χώρο των creature-catching παιχνιδιών.
Διαβάστε ακόμη:
Η Double Fine παρουσίασε τον νέο της τίτλο με την ονομασία Keeper
Μέσα στο 2026 το Solo Leveling: Arise Overdrive θα κυκλοφορήσει και για Xbox Series X/S