Αν και το Elden Ring: Nightreign κατάφερε να διατηρήσει τον γνώριμο συνδυασμό σκληρής μάχης και στοιχειωτικής ατμόσφαιρας που έκανε το αρχικό παιχνίδι θρύλο, οι παίκτες δεν αργούν να εντοπίσουν τα σημεία που δεν ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες – με βασικότερο, την ελλιπή επικοινωνία μεταξύ των παικτών. Το co-op στοιχείο του Nightreign μπορεί να λειτουργεί τεχνικά, αλλά κοινωνικά… πάσχει.
Χαρακτηριστικό είναι το post του ArkBeetleGaming στο Reddit, ο οποίος πρότεινε τη προσθήκη ενός απλού συστήματος μηνυμάτων τύπου quick chat, που θα επέτρεπε σε παίκτες να ανταλλάσσουν σύντομα, προκαθορισμένα μηνύματα εντός του παιχνιδιού. “Hello!”, “Need Help!” και “Follow Me!” ήταν κάποιες από τις προτάσεις του, οι οποίες συνάντησαν θερμή υποστήριξη από την κοινότητα. Και όχι άδικα. Για ένα παιχνίδι που βασίζεται στη συνεργασία και στον σωστό συντονισμό σε boss fights και invasions, η απουσία οποιασδήποτε στοιχειώδους μορφής επικοινωνίας θυμίζει περισσότερο παιχνίδι περασμένης δεκαετίας, παρά σύγχρονη εμπειρία πολλών παικτών.
Το παράδοξο είναι πως το Nightreign διαθέτει ήδη ping system για αντικείμενα – κάτι που αρκετοί χρήστες δεν γνώριζαν καν. Εδώ αναδεικνύεται και ένα άλλο πρόβλημα: η αδυναμία του παιχνιδιού να εκπαιδεύσει τους παίκτες πάνω στα ίδια του τα εργαλεία. Αν προστεθεί σε αυτό και η απουσία φωνητικής επικοινωνίας ή matchmaking φίλτρων, τότε το όλο co-op σύστημα του Nightreign μοιάζει περισσότερο με “κάνε summon και ελπίζουμε να καταλάβει τι θέλεις”.
Οι ελλείψεις αυτές έχουν, μάλιστα, αρχίσει να αποτυπώνονται και στη βαθμολογία του παιχνιδιού στο Steam, η οποία πλέον κάθεται στο “Mixed”, κάτι που δεν θα περίμενε κανείς από έναν τίτλο που κουβαλά το όνομα Elden Ring. Και ενώ η FromSoftware φαίνεται πως ετοιμάζει βελτιώσεις για όσους παίζουν solo, η κοινότητα ζητά κάτι πολύ πιο βασικό: ένα απλό, λειτουργικό σύστημα επικοινωνίας που να επιτρέπει τον σωστό συντονισμό μεταξύ αγνώστων παικτών. Όπως το έθεσε ένας χρήστης: “Το να μην μπορώ να πω ‘Εδώ!’ ή ‘Περίμενε!’ στον συμπαίκτη μου είναι αδιανόητο το 2025.”
Αν η FromSoftware καταφέρει να ακούσει τα σχόλια της κοινότητας –και ιστορικά έχει αποδείξει ότι μπορεί–, τότε το Nightreign μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι πραγματικά αξέχαστο. Μέχρι τότε, οι παίκτες θα συνεχίσουν να κάνουν το μόνο που μπορούν: να πηδούν πάνω-κάτω μπροστά στον συμπαίκτη τους, ελπίζοντας πως θα καταλάβει τι θέλουν να πουν.
Διαβάστε ακόμη:
Η ανακοίνωση του Half-Life 3 θα μπορούσε να γίνει ανά πάσα στιγμή σύμφωνα με τον Tyler McVicker
Εντείνονται οι αναφορές για το remake του Assassin’s Creed IV: Black Flag