Βάσει νέων πληροφοριών που ήρθαν στην επιφάνεια, η μεγάλη απεργία της SAG-AFTRA κατά των μεγάλων εκδοτών βιντεοπαιχνιδιών θα συνεχιστεί, καθώς το σωματείο ηθοποιών επέκτεινε τις διαπραγματεύσεις των συμβολαίων με τους εργοδότες. Αυτό έρχεται μετά την αδυναμία επίλυσης της συνεχιζόμενης διαμάχης για τη Συμφωνία Διαδραστικών Μέσων μετά από τρεις ημέρες προγραμματισμένων συνομιλιών που ολοκληρώθηκαν την εβδομάδα που μας πέρασε.
Σύμφωνα με την SAG-AFTRA, οι νέες ημερομηνίες για την επιστροφή στο τραπέζι με την επιτροπή διαπραγμάτευσης των εταιρειών βιντεοπαιχνιδιών θα ανακοινωθούν μόλις επιβεβαιωθούν.
Πριν από την επιστροφή στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την εταιρική πλευρά των βιντεοπαιχνιδιών την Τετάρτη, η SAG-AFTRA ανακοίνωσε περισσότερους από 120 τίτλους βιντεοπαιχνιδιών που είχαν υπογράψει είτε την προτεινόμενη Ενδιάμεση Συμφωνία Διαδραστικών Μέσων είτε τη Συμφωνία Ανεξάρτητων Διαδραστικών Μέσων με Προσαρμοσμένο Προϋπολογισμό, καθώς η απεργία αντιμετωπίζεται σε μεγάλο βαθμό ανά τίτλο και όχι ανά στούντιο.
Σύμφωνα με το σωματείο, “Η απεργία της SAG-AFTRA κατά όλων των υπογραφόντων της Συμφωνίας Διαδραστικών Μέσων ξεκίνησε τον Ιούλιο και παραμένει σε ισχύ. Δεν υπάρχουν περαιτέρω σχόλια αυτή τη στιγμή.”
Οι εταιρείες που περιλαμβάνονται στην επιτροπή διαπραγμάτευσης των βιντεοπαιχνιδιών είναι οι Activision Productions, Blindlight, Disney Character Voices, Electronic Arts Productions, Formosa Interactive, Insomniac Games, Llama Productions, Take 2 Productions και WB Games.
Το κύριο σημείο διαφωνίας μεταξύ της SAG-AFTRA και των εταιρειών, οι οποίες έχουν συμφωνήσει σε 24 από τα 25 προτεινόμενα θέματα, αφορά τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (A.I.) στα παιχνίδια, ιδίως όσον αφορά την καταγραφή κίνησης και απόδοσης.
Ο εκτελεστικός διευθυντής της SAG-AFTRA, Duncan Crabtree-Ireland, είχε δηλώσει στο Variety ότι ο λόγος που οι εκδότες βιντεοπαιχνιδιών δεν μπορούν να συμφωνήσουν σχετικά με την Τεχνητή Νοημοσύνη για την καταγραφή κίνησης και απόδοσης δεν είναι βάσιμος. Οι εκδότες υποστηρίζουν ότι η καταγραφή κίνησης χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό ως συνδυασμός των αποδόσεων των ηθοποιών στα βιντεοπαιχνίδια και δεν είναι κάτι που οι παραγωγοί είναι σε θέση να λογοδοτήσουν όσον αφορά την αποζημίωση.
Εκείνη την εποχή, ο Crabtree-Ireland είχε επίσης δηλώσει ότι, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί μποϊκοτάρισμα των εταιρειών παιχνιδιών για την περίοδο των διακοπών, αυτή η επιλογή “είναι ένα όπλο που υπάρχει στη φαρέτρα μας” για την πλευρά της SAG-AFTRA καθώς η απεργία συνεχίζεται, αφήνοντας να εννοηθεί ότι τα πράγματα μπορεί να πάρουν αρκετά χειρότερη τροπή.
Διαβάστε ακόμη:
Διέρρευσε και το επόμενο Archon Quest που θα προστεθεί στο Genshin Impact
Σχόλια 1