Παρότι το InZOI της Krafton ξεκίνησε με εντυπωσιακή επιτυχία, πουλώντας πάνω από 1 εκατομμύριο αντίτυπα μέσα σε μόλις μία εβδομάδα, η συνέχεια δεν ήταν εξίσου εκρηκτική. Σχεδόν ένα μήνα μετά την κυκλοφορία του σε Early Access, οι αριθμοί δείχνουν ξεκάθαρα ότι το ενδιαφέρον των παικτών έχει αρχίσει να φθίνει.
Από τα 87.377 ταυτόχρονα ενεργά accounts την ημέρα του release, το InZOI έπεσε σε μέσο όρο περίπου 3.751 παικτών στις 24 Απριλίου. Παρά το αρχικό hype και το φρέσκο concept που παρουσίασε ως εναλλακτική στο The Sims, πολλοί χρήστες ένιωσαν ότι το gameplay του είναι ακόμα ρηχό, χωρίς αρκετό περιεχόμενο για να τους κρατήσει για πολύ. Όμως, μιας και το παιχνίδι βρίσκεται σε Early Access, κάτι τέτοιο ήταν αναμενόμενο.

Η κατάσταση αυτή δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το μέλλον του InZOI είναι ζοφερό πάντως. Το μοντέλο Early Access επιτρέπει στον developer να εμπλουτίζει το παιχνίδι σταδιακά, κάτι που ήδη έχει ξεκινήσει να γίνεται, με προσθήκες όπως πισίνες, κατοικίδια και βελτιώσεις στα βασικά συστήματα.

Αν η Krafton συνεχίσει με σταθερά και δυνατά updates, είναι πολύ πιθανό να δούμε το InZOI να ανακτά ξανά τη δυναμική του, όπως συμβαίνει συχνά με τέτοια projects. Το παιχνίδι έχει ήδη πιάσει ένα δυνατό εμπορικό ορόσημο, τώρα το στοίχημα είναι να κερδίσει ξανά τους παίκτες του.
Διαβάστε ακόμη:
Κατασχέθηκε σε αεροδρόμιο ένα αντίγραφο του Monkey Bomb από το Call of Duty
Τι θα πρέπει να περιμένουν οι παίχτες του Manor Lords μέσα στους επόμενους μήνες;
Σχόλια 2