Μόλις τρεις μέρες χρειάστηκε το Ghost of Yotei για να ξεπεράσει το ορόσημο των 2 εκατομμυρίων πωλήσεων, αποδεικνύοντας πως η νέα δημιουργία της Sucker Punch Productions βαδίζει επάξια στα βήματα του προκατόχου της, Ghost of Tsushima. Η πληροφορία προέρχεται από ανάρτηση του Stephen Lin, διευθυντή εμπορικών και πωλησιακών επιχειρήσεων του PlayStation China, ο οποίος συνεχάρη την ομάδα για το εντυπωσιακό επίτευγμα.

Το παιχνίδι κυκλοφόρησε στις 2 Οκτωβρίου ως αποκλειστικό για PS5, και μέσα σε μόλις τρεις ημέρες φαίνεται να έφτασε σε νούμερα σχεδόν ισάξια με το ρεκόρ του Ghost of Tsushima το 2020 — το οποίο είχε αγγίξει τα 2,4 εκατομμύρια πωλήσεις στο ίδιο χρονικό διάστημα. Αν υπολογίσουμε πως η βασική έκδοση του Ghost of Yotei κοστίζει $69.99, τα έσοδα ξεπερνούν ήδη τα $140 εκατομμύρια, χωρίς να υπολογίζονται οι ακριβότερες Digital Deluxe και Collector’s εκδόσεις.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του στον Stephen Totilo, ο συνιδρυτής και επικεφαλής της Sucker Punch, Brian Fleming, είχε αναφέρει πως το budget του Ghost of Yotei ήταν παρόμοιο με εκείνο του Tsushima, δηλαδή γύρω στα $60 εκατομμύρια. Αυτό σημαίνει ότι το παιχνίδι έχει ήδη διπλασιάσει το αρχικό του κόστος ανάπτυξης μέσα σε λίγες ημέρες — κάτι που για τα σημερινά δεδομένα της βιομηχανίας είναι σπάνιο. Βέβαια, το τελικό καθαρό κέρδος της Sony πιθανότατα θα καθυστερήσει να φανεί, καθώς το ποσό αυτό δεν περιλαμβάνει κόστος marketing, το οποίο θεωρείται εξαιρετικά υψηλό για έναν τίτλο-ναυαρχίδα του PS5.
Αν και οι πωλήσεις του Ghost of Yotei φαίνεται να κινούνται ελαφρώς χαμηλότερα σε σχέση με το Ghost of Tsushima στις πρώτες μέρες, η πορεία του προβλέπεται εξίσου εντυπωσιακή μακροπρόθεσμα. Το αρχικό παιχνίδι έκλεισε με 13 εκατομμύρια συνολικές πωλήσεις, εκ των οποίων περίπου 2 εκατομμύρια προήλθαν από την κυκλοφορία του στο Steam.
Αν κρίνουμε από τη στρατηγική που ακολουθεί πλέον η Sony, είναι μάλλον θέμα χρόνου να δούμε και το Ghost of Yotei να κάνει το ταξίδι του προς τον υπολογιστή. Μέχρι τότε, το νέο κεφάλαιο της Sucker Punch δείχνει να συνεχίζει με φόρα την πορεία που ξεκίνησε ο Jin Sakai, αποδεικνύοντας ότι η Ιαπωνία των θρύλων και των σκιών εξακολουθεί να μαγνητίζει το κοινό — και στα ταμεία.
Διαβάστε ακόμα:
Νέες φήμες για το Red Dead Redemption 2 και την κυκλοφορία του στο Switch 2
Αποκαλύφθηκαν οι λεπτομέρειες του Halloween Event στο Pokémon GO






















Σχόλια 1