Το MindsEye, το πρώτο μεγάλο project του Leslie Benzies – γνωστού από την εποχή του στο Grand Theft Auto – κυκλοφόρησε δύο χρόνια μετά την αποκάλυψή του το 2023, με ελάχιστο marketing και… απογοητευτική αποδοχή. Παρά τις υψηλές προσδοκίες λόγω του ονόματος πίσω από την παραγωγή, το παιχνίδι κυκλοφόρησε γεμάτο τεχνικά προβλήματα, οδηγώντας μάλιστα την PlayStation να προσφέρει επιστροφές χρημάτων – μια κατάσταση που πολλοί συνέκριναν με το καταστροφικό λανσάρισμα του Cyberpunk 2077.
Update 3: Η τρίτη προσπάθεια σωτηρίας
Η Build a Rocket Boy, παρά τις αρνητικές κριτικές και τις επιστροφές χρημάτων, συνεχίζει την υποστήριξη του παιχνιδιού με διαδοχικά updates. Το Update 3, που μόλις έγινε διαθέσιμο για PlayStation 5 και Xbox Series X/S, έρχεται με πλήθος από βελτιώσεις, bug fixes, και τεχνικές αναβαθμίσεις, σε μια προσπάθεια να αναστρέψει την εικόνα του τίτλου. Η έκδοση του update για το PS5 καταλαμβάνει 4.1GB, ενώ στο Xbox ξεπερνά τα 8.6GB.
Παράλληλα, η PC έκδοση του update καθυστερεί, καθώς αντιμετωπίζει σοβαρά θέματα απόδοσης, σύμφωνα με την ομάδα ανάπτυξης.
Οι βασικές αλλαγές του Update 3
Σταθερότητα
- Λύθηκαν προβλήματα που προκαλούσαν κρασαρίσματα σε μεγάλης διάρκειας play sessions και σύνθετες μάχες.
- AI-related crashes βελτιώθηκαν σημαντικά.
Rebalance στη δυσκολία
- Η ακρίβεια των NPCs αυξήθηκε σε όλες τις δυσκολίες.
- Το “Medium” επίπεδο δυσκολίας έγινε ελαφρώς πιο απαιτητικό.
Gameplay & Χειρισμός
- Καλύτερη είσοδος και έξοδος από κάλυψη.
- Βελτιωμένο traversal σε σκάλες.
- Αναβαθμισμένος χειρισμός όπλων και κινήσεις του παίκτη.
Ανανεωμένα animations & cinematics
- Πιο ομαλές μεταβάσεις σε σκηνές και ζωή NPCs.
- Βελτιωμένη απόδοση σε cutscenes.
- Διόρθωση LOD προβλημάτων και flickering VFX.
Οχήματα & AI
- Βελτιώσεις στον χειρισμό των οχημάτων σε ανηφόρες και σε καταδιώξεις.
- NPCs δεν πεθαίνουν πλέον αμέσως μετά την έξοδο από οχήματα.
- Βελτιώσεις στην AI συμπεριφορά κατά τη μάχη.
Ήχος και περιβάλλον
- Αναβαθμισμένα ηχητικά εφέ σε καταστροφή οχημάτων και περιβάλλον.
- Διορθώσεις σε pedestrian dialogue και ambient ηχητικά στοιχεία.






Επιδιορθώσεις αποστολών & world bugs
- Πολλές διορθώσεις σε αποστολές που μπλόκαραν την πρόοδο.
- NPCs που πεθαίνουν ακαριαία, προβλήματα με headshots από οχήματα, προβληματική κάλυψη και άλλα θέματα μάχης έχουν διορθωθεί.
- Ομαλοποίηση respawn checkpoints σε βασικές αποστολές όπως “Clash of the Egos” και “Meeting Marco Silva”.
- Αφαιρέθηκε bug που έκανε τον Jacob αόρατο ή κολλημένο μέσα σε οχήματα.
Διαβάστε ακόμα:
Μεγάλες αντιδράσεις έφερε η απόφαση της Void Interactive να “λογοκρίνει” η ίδια το Ready or Not