Ο επικεφαλής του Diablo 4, Rod Fergusson, αποκάλυψε ότι η Blizzard ενδέχεται να απομακρυνθεί από το τρέχον σύστημα Battle Pass του παιχνιδιού στο μέλλον. Αυτή είναι μια ευχάριστη είδηση για τους παίκτες που έχουν κουραστεί από το υπάρχον μοντέλο ανταμοιβών του Diablo 4.
Αυτή τη στιγμή, κάθε σεζόν φέρνει ένα νέο Battle Pass στο Diablo 4, το οποίο συνήθως περιλαμβάνει 90 επίπεδα αντικειμένων που οι παίκτες μπορούν να ξεκλειδώσουν κατά τη διάρκεια της σεζόν. Αυτά χωρίζονται σε δωρεάν και premium ανταμοιβές, διασφαλίζοντας ότι οι παίκτες δεν είναι υποχρεωμένοι να ξοδέψουν χρήματα για να συμμετάσχουν. Αυτό το μοντέλο είναι πλέον αρκετά κοινό στα live-service παιχνίδια, αλλά η βιομηχανία αρχίζει να πειραματίζεται με νέες παραλλαγές ώστε να ανανεώσει τη μορφή του Battle Pass. Φαίνεται πως το Diablo 4 είναι έτοιμο να ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο.
Μιλώντας στο Game File κατά τη διάρκεια του 2025 DICE Summit, ο Fergusson χαρακτήρισε το σύγχρονο Battle Pass ως “πιθανώς ένα απαρχαιωμένο σύστημα πλέον”, δηλώνοντας ότι “υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι να ενσωματωθεί η αίσθηση προόδου στο παιχνίδι και να δοθεί περισσότερη ελευθερία στους παίκτες”. Υπογράμμισε ότι η Blizzard αναζητά νέες καινοτομίες, ενώ ανέφερε ως παράδειγμα την παλαιότερη μορφή του Battle Pass των Call of Duty, όπου οι παίκτες μπορούσαν να επιλέξουν ποια αντικείμενα ή ανταμοιβές ήθελαν να ξεκλειδώσουν πρώτα. Αυτό το σύστημα δεν χρησιμοποιήθηκε στο Call of Duty: Black Ops 6, αλλά φαίνεται ότι ο Fergusson εξακολουθεί να πιστεύει πως μια παρόμοια ιδέα θα μπορούσε να λειτουργήσει θετικά στο Diablo 4. Επιπλέον, άφησε να εννοηθεί ότι η Blizzard εξετάζει τρόπους να κάνει την πρόοδο πιο δυναμική και συναρπαστική, πιθανώς ενσωματώνοντας περισσότερες επιλογές παικτών, μη γραμμικά ξεκλειδώματα ή ακόμα και συστήματα που προσαρμόζονται στο στυλ παιχνιδιού κάθε χρήστη.
Τα σχόλια του Fergusson δεν αποτελούν επίσημη επιβεβαίωση ότι το Battle Pass θα αλλάξει άμεσα, ειδικά για την επερχόμενη Σεζόν 8 του Diablo 4. Ωστόσο, δείχνουν ότι υπάρχουν ήδη σχέδια για την εξέλιξη του συστήματος, ακόμα κι αν η Blizzard δεν έχει καταλήξει στην τελική μορφή του. Ορισμένοι αναλυτές της βιομηχανίας εκτιμούν ότι η εταιρεία ενδέχεται να δοκιμάσει ένα υβριδικό μοντέλο, όπου οι παίκτες θα αλληλοεπιδρούν με το περιεχόμενο της σεζόν μέσω προκλήσεων αντί για τα παραδοσιακά επίπεδα ανταμοιβών. Κατά την ίδια συνέντευξη, ο Fergusson ανέφερε επίσης ότι το στούντιο εξετάζει περισσότερα crossovers στο μέλλον, με τα καλλυντικά αντικείμενα να γίνονται “ακόμη πιο εντυπωσιακά και εκκεντρικά”.
Με την παράταση της Σεζόν 7 του Diablo 4, οι παίκτες θα χρειαστεί να περιμένουν λίγο περισσότερο για να δουν τη μεγάλη επόμενη ενημέρωση περιεχομένου. Ωστόσο, η Blizzard αρχίζει να αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες για το τι να περιμένουν από τη Σεζόν 8, συμπεριλαμβανομένης της επιστροφής του εμβληματικού εχθρού του Diablo 3, Belial. Φαίνεται ότι η επερχόμενη σεζόν θα επικεντρωθεί στην αύξηση της δυσκολίας του endgame, κάτι που σίγουρα θα ενθουσιάσει τους πιο σκληροπυρηνικούς παίκτες του παιχνιδιού.
Διαβάστε ακόμη:
Ετοιμαστείτε για έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο μάχης στο The Witcher 4
Σχόλια 1