Από την πρώτη του εμφάνιση στο Summer Game Fest του 2024, το Battle Aces έμοιαζε να κρατά τη σημαία του σύγχρονου real-time strategy ψηλά — ένα είδος που τα τελευταία χρόνια έχει περιοριστεί σε πιο niche κοινό. Με ταχύτατους ρυθμούς, matches των 10 λεπτών και έναν σχεδιασμό που στόχευε στη δράση αντί της υπομονής, η δημιουργία της Uncapped Games προσπαθούσε να φέρει νέο αίμα στο RTS με μια πιο προσβάσιμη και live-service φιλοσοφία.
Κι όμως, μόλις έναν χρόνο μετά την ανακοίνωσή του και λίγες εβδομάδες από το τελευταίο beta test, ήρθε το αναπάντεχο χτύπημα: Η ανάπτυξη του Battle Aces σταματά επίσημα.
Όπως επιβεβαίωσε η ίδια η Uncapped Games σε ανακοίνωσή της στο Steam και τα κοινωνικά της δίκτυα, η απόφαση ήρθε μετά από “απογοητευτικές αποδόσεις στα πρώτα τεστ” που δεν μπορούσαν να δικαιολογήσουν τη συνέχιση της ανάπτυξης. Παρά την ευχαριστήρια διάθεση προς την κοινότητα που στήριξε το παιχνίδι μέσω feedback και συμμετοχής στα betas, η αίσθηση που μένει είναι μία: μια πολλά υποσχόμενη ιδέα κόπηκε πολύ πρόωρα.
Το Battle Aces είχε ήδη αρχίσει να χτίζει κοινό. Με τη δυνατότητα επιλογής μονάδων πριν από κάθε match, το παιχνίδι πρόσφερε ένα μείγμα τακτικής και fast-paced gameplay που απευθυνόταν σε παλιούς RTS fans αλλά και σε νεότερους παίκτες που ίσως φοβούνταν την πολυπλοκότητα του είδους. Παράλληλα, η free-to-play προσέγγιση με αγορές μονάδων και cosmetics, συνδυασμένη με εποχιακό περιεχόμενο και balance patches, έδειχνε ένα πλάνο με βλέμμα στο μέλλον.

Αλλά αυτό το μέλλον δεν θα έρθει ποτέ για το συγκεκριμένο project. Το Battle Aces δεν θα προστεθεί στο πάνθεον των RTS τίτλων, ούτε θα προλάβει να φανεί αν μπορούσε πράγματι να κάνει κάτι διαφορετικό. Και σε μια εποχή που τα live-service μοντέλα πέφτουν το ένα μετά το άλλο, ο τερματισμός του τίτλου ίσως να είναι λιγότερο έκπληξη και περισσότερο σύμπτωμα μιας κορεσμένης αγοράς που δεν έχει πλέον χώρο για όλα.
Για την Uncapped Games, θυγατρική της Tencent με βετεράνους του χώρου, το ερώτημα τώρα είναι τι ακολουθεί. Ίσως αυτή η προσπάθεια να μην πήγε χαμένη και κάποιο από τα συστήματα ή τις ιδέες του Battle Aces να επιστρέψουν στο μέλλον. Μέχρι τότε, μένουμε με ένα ακόμα RTS που δεν κατάφερε να περάσει ποτέ στη γραμμή εκκίνησης.
Διαβάστε ακόμη:
Το αρχικό Gears of War επιστρέφει και μάλιστα με multiplayer κομμάτι