Οι απολύσεις φέτος δεν έχουν σταματημό για την βιομηχανία του gaming, με 8000 χιλιάδες εργαζομένους να έχουν ήδη χάσει την δουλειά τους, μέσα στους 3 πρώτους μήνες του 2024. Στα Game Developers Choice Awards ο publishing director της Larian Studios, Michael Douse, μίλησε για όλες αυτές τις απολύσεις από την δική του σκοπιά και άσκησε σκληρή κριτική για όλα τα συνεχόμενα κύματα απολύσεων που βλέπουμε να έρχονται από τα μεγάλα studios.
Ο Douse ανέφερε χαρακτηριστικά ότι όλα αυτά τα κύματα απολύσεων θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί, καθώς και ότι “Γι’ αυτό βλέπετε το ένα μετά το άλλο. Επειδή οι εταιρείες λένε: «Λοιπόν, επιτέλους. Τώρα μπορούμε και εμείς. Θέλαμε να το κάνουμε εδώ και χρόνια. Όλοι οι άλλοι το κάνουν, γιατί λοιπόν να ην το κάνουμε και εμείς;». Είναι πραγματικά κάπως άρρωστο.”.
Επιπλέον επισήμανε τα ανταγωνιστικά κίνητρα των gaming εταιριών που έχουν εισαχθεί στο χρηματιστήριο και το ποσό το άγχος για την τιμή της μετοχής της εκάστοτε εταιρίας λειτουργεί σε βάρος και των developers αλλά και των παικτών. Όπως το έθεσε ο Michael Douse:
Καμία από αυτές τις εταιρείες δεν κινδυνεύει να χρεοκοπήσει, απλώς κινδυνεύουν να εξοργίσουν τους μετόχους. Και αυτό είναι μια χαρά. Έτσι λειτουργούν. Η λειτουργία μιας δημόσιας εταιρείας είναι να δημιουργεί ανάπτυξη για τους μετόχους της, δεν είναι να δημιουργεί χαρούμενο κλίμα για τους εργαζόμενους.
Τέλος, έκανε λόγο για την ηγεσία του Swen Vincke, καθώς και στην δυνατότητα της Larian να παίρνει ριψοκίνδυνες αποφάσεις χωρίς να έχουν στο μυαλό τους κατά πόσο θα στεναχωρήσουν τους μετόχους, μιας και το studio δεν είναι έχει εισαχθεί στο χρηματιστήριο και δεν έχουν στα πλανά τους να προχωρήσουν σε κάτι τέτοιο.
Διαβάστε ακόμη:
Κυκλοφόρησε το πρώτο τρέιλερ του Endzone 2
Το video game του Iron Man επανήλθε με νέα ενημέρωση για την ανάπτυξή του
Σχόλια 1