Η σχέση του Xbox Game Pass με το Call of Duty φαίνεται ότι είχε πολύ μεγαλύτερο κόστος απ’ ό,τι φανταζόταν η Microsoft. Σύμφωνα με διαρροή που επικαλείται το Bloomberg, η απόφαση να μπει το Call of Duty: Black Ops 6 στην υπηρεσία από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του στοίχισε στη Microsoft πάνω από 300 εκατομμύρια δολάρια σε χαμένες πωλήσεις.
Το νούμερο προέρχεται από πρώην υπάλληλο της εταιρείας, που φυσικά έμεινε ανώνυμος, και εξηγεί το φαινόμενο που όλοι λίγο-πολύ περιμέναμε: γιατί να πληρώσει κάποιος 70 ευρώ για το νέο Call of Duty, όταν μπορεί να το παίξει μέσω του Game Pass με τη μηνιαία συνδρομή του; Έτσι, πολλοί gamers προτίμησαν τη φθηνότερη (τουλάχιστον τότε) λύση, κάτι που μεταφράζεται σε τεράστιο πλήγμα για τις παραδοσιακές πωλήσεις.
Το θέμα γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρον αν το δούμε σε συνδυασμό με την πρόσφατη αύξηση τιμών. Το Xbox Game Pass Ultimate ανέβηκε κατά 10 δολάρια τον μήνα, κίνηση που εκνεύρισε αρκετούς συνδρομητές σε τέτοιο σημείο που το site της Microsoft… έπεσε από τον όγκο όσων έτρεξαν να κάνουν unsubscribe. Παρά την προσθήκη νέων παιχνιδιών, αλλά και επιπλέον προνόμιων όπως το Fortnite Crew, η αύξηση δεν πέρασε εύκολα.

Από την άλλη, η Microsoft προσπαθεί να ισορροπήσει τα πράγματα με το περιεχόμενο: από τον Ιούλιο του 2024 μέχρι τον Οκτώβριο του 2025, το Game Pass Ultimate εκτοξεύτηκε από 492 διαθέσιμα παιχνίδια σε 838, δίνοντας σαφώς περισσότερη αξία στο πακέτο. Ωστόσο, με το Call of Duty: Black Ops 7 να ετοιμάζεται για κυκλοφορία λίγες μόλις εβδομάδες μετά την αύξηση τιμής, όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στο αν θα επαναληφθεί το ίδιο σενάριο με το Black Ops 6.
Η Microsoft λοιπόν φαίνεται πως παίζει ένα πολύ λεπτό παιχνίδι ισορροπίας. Από τη μία θέλει να χρησιμοποιήσει το Game Pass σαν το απόλυτο “όπλο” για να προσελκύσει παίκτες, από την άλλη όμως βλέπει ότι το ίδιο το “όπλο” μπορεί να πυροβολεί τα έσοδά της. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Call of Duty παραμένει το βαρύ χαρτί της βιομηχανίας – και κάθε κίνηση γύρω από αυτό έχει τεράστιο οικονομικό και στρατηγικό αντίκτυπο.
Διαβάστε ακόμα:
Μια ακόμη συνεργασία ανακοινώθηκε για το φετινό Fortnitemares























Σχόλια 1