Παρά την όχι και τόσο μεγάλη αποδοχή από κριτικούς και παίκτες, με τους περισσότερους να το κατατάσσουν μέσα στα χειροτέρα Call of Duty παιχνίδια όλων των εποχών, και το μέτριο rating στο Metacritic, το Call of Duty: Vanguard πούλησε 30 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως. Το νούμερο αυτό ακούστηκε από τον Social Media Strategist της Activision για το τίτλο, μέσω του λογαριασμού του στο LinkedIn, Brian Hong.
Παρόλα αυτά, η Activision έχει δηλώσει ότι το Call of Duty: Vanguard δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της εταιρίας. Σύμφωνα με την Activision αυτό οφείλεται στην έλλειψη καινοτομίας του παιχνιδιού αλλά και στο ότι το παιχνίδι διαδραματίζεται στον 2ο παγκόσμιο Πόλεμο.
Συγκεκριμένα η Activision δήλωσε:
Το ότι το παιχνίδι έχει να κάνει με τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο δεν είχε απήχηση σε κάποιους από την κοινότητά μας και δεν προσφέραμε τόση καινοτομία στο premium παιχνίδι όσο θα θέλαμε.
Το Call of Duty: Vanguard κατάφερε, την χρονιά που κυκλοφόρησε, να είναι υποψήφιο για αρκετά βραβεία παρότι δεν είχε την απήχηση από τους παίκτες, όπως για Online Game of the Year στα D.I.C.E Awards, καταφέρνοντας να αποσπάσει κι ένα, το Outstanding Visual Effects in a Real-Time Project, στα Visual Effects Society Awards.
Διαβάστε ακόμη:
Το καυστικό σχόλιο της CD Projekt Red για την Ubisoft και το Skull and Bones
Σχόλια 1