Μετά από σχεδόν 11 χρόνια κυκλοφορίας, το The Elder Scrolls Online κάνει ένα σημαντικό βήμα για την κοινότητά του: Η ZeniMax Online Studios ενεργοποίησε επίσημα τη δυνατότητα εγκατάστασης add-ons σε κονσόλες, ξεκινώντας από τα Xbox Series X/S και PlayStation 5. Η αλλαγή αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Update 46, που κυκλοφόρησε δωρεάν στις 2 Ιουνίου, ενώ η υποστήριξη για add-ons ενεργοποιήθηκε πλήρως στις 23 Ιουνίου 2025.
Add-ons για κονσόλες – Τι ισχύει μέχρι στιγμής:
- Διαθέσιμα μόνο για Xbox Series X/S και PS5
- Προς το παρόν επιτρέπονται μόνο add-ons που τροποποιούν το UI (User Interface)
- Οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν, να αναζητήσουν και να εγκαταστήσουν τα διαθέσιμα mods απευθείας από το Options Menu του παιχνιδιού
Τι δεν ισχύει (ακόμα):
- Δεν υπάρχουν gameplay mods
- Δεν υπάρχει υποστήριξη για PS4 και Xbox One
- Δεν υπάρχει ακόμα χρονοδιάγραμμα για την ενεργοποίηση του crossplay
- Δεν έχει ανακοινωθεί αν οι κονσόλες προηγούμενης γενιάς θα αποκτήσουν ποτέ πρόσβαση σε add-ons
ZeniMax Online: Νέο περιεχόμενο, νέα εποχή
Η υποστήριξη για add-ons αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής περιεχομένου για το The Elder Scrolls Online, με νέα εποχιακά updates, γραφικές βελτιώσεις, νέα dungeons και την επιστροφή του Molag Bal που αποκαλύφθηκαν στο ESO Direct του Απριλίου 2024.
Στο μέλλον, η ZeniMax σκοπεύει να επεκτείνει την υποστήριξη add-ons και να εξερευνήσει πιθανότητες για πιο ουσιαστικά mods, καθώς και την πλήρη ενσωμάτωση cross-platform λειτουργιών.





Τι είναι το Elder Scrolls Online;
- MMORPG στον κόσμο του Tamriel, σχεδόν 1000 χρόνια πριν το Skyrim
- Κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 2014 στο PC και το 2015 σε κονσόλες
- Σήμερα λειτουργεί με μοντέλο buy-to-play και προαιρετική συνδρομή ESO Plus
- Το 2024 γιόρτασε 10 χρόνια κυκλοφορίας, με συνεχή υποστήριξη και νέο περιεχόμενο
Τι σημαίνει αυτό για το μέλλον του TESO;
Η προσθήκη των add-ons δείχνει ότι το Elder Scrolls Online δεν επαναπαύεται, αλλά εξελίσσεται διαρκώς. Με το επόμενο βήμα να είναι η υποστήριξη πλήρους modding και crossplay, οι παίκτες των κονσολών μπαίνουν πιο δυναμικά στον δημιουργικό ρόλο που είχε ως τώρα το PC community.
Διαβάστε ακόμα: