Το Ghost of Yotei είναι ήδη υποψήφιο για Game of the Year — και ας μην έχει κυκλοφορήσει ακόμη. Η νέα δουλειά της Sucker Punch Productions έχει προκαλέσει τεράστιο ενδιαφέρον από την αποκάλυψή της στο State of Play του Σεπτεμβρίου 2024, και η ιστορία, που διαδραματίζεται 300 χρόνια μετά τα γεγονότα του Ghost of Tsushima, υπόσχεται να ξεπεράσει τις προσδοκίες.
Μία από τις πιο καθοριστικές πτυχές του sequel είναι η νέα του τοποθεσία: η παγωμένη και άγρια φύση του Hokkaido — γνωστό και ως Ezo το 1603. Όπως αποκάλυψε ο σκηνοθέτης του παιχνιδιού, Nate Fox, μέσα από το PlayStation Blog, η επιλογή του Hokkaido δεν ήταν τυχαία. Αντιθέτως, ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με τη θεματική του παιχνιδιού.
«Το Yotei έγινε σύμβολο του Hokkaido», δήλωσε ο Fox, αναφερόμενος στο επιβλητικό όρος που δεσπόζει στην περιοχή. «Ήταν επίσης σύμβολο του σπιτιού και της οικογένειας που η Atsu έχασε».
Η Sucker Punch επισκέφθηκε δύο φορές τη βόρεια νήσο της Ιαπωνίας για έρευνα, εξερευνώντας φυσικά τοπία όπως το Shiretoko National Park και συνομιλώντας με ντόπιους, ώστε να χτίσει μια αυθεντική και ζωντανή εμπειρία.
Η απόλυτη ένωση ομορφιάς και κινδύνου
Το Hokkaido επιλέχθηκε όχι μόνο για τη φυσική του ομορφιά, αλλά και για την αίσθηση του κινδύνου που το διαπερνά — στοιχεία κλειδιά για την ιστορία εκδίκησης της Atsu. Ο Fox τόνισε πως η εμπειρία του να περπατάς μέσα σε παγωμένα βουνά, παρατηρώντας πανέμορφα τοπία ενώ ανησυχείς για τα αρπακτικά στα γύρω δάση, συνοψίζει το συναίσθημα που θέλει να μεταδώσει το Ghost of Yotei: μια συνεχής ένταση, ντυμένη με φυσική αρμονία.
«Το Hokkaido είναι ο τέλειος συνδυασμός ομορφιάς και κινδύνου — ακριβώς αυτό που θέλαμε να ενσαρκώσουμε στο παιχνίδι», σημείωσε ο Fox.




Η μεγαλύτερη open-world εμπειρία της Sucker Punch
Με ημερομηνία κυκλοφορίας την 2η Οκτωβρίου 2025, το Ghost of Yotei υπόσχεται το μεγαλύτερο open-world περιβάλλον που έχει δημιουργήσει ποτέ η Sucker Punch. Οι παίκτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν το Hokkaido σε βάθος, ενώ η ιστορία εκδίκησης της Atsu εστιάζει στην εξόντωση των Yotei Six — έξι μασκοφόρων εχθρών που ευθύνονται για τη δολοφονία της οικογένειάς της. Το campaign θα είναι μη-γραμμικό, επιτρέποντας στους παίκτες να επιλέξουν τη σειρά με την οποία θα αντιμετωπίσουν τους στόχους τους.
Πολιτισμικός σεβασμός και αυθεντικότητα
Το παιχνίδι ενσωματώνει πτυχές της κουλτούρας των Ainu, της αυτόχθονης κοινότητας του Hokkaido, με τη βοήθεια εξειδικευμένων συμβούλων και ιστορικής έρευνας. Η απόδοση αυτών των στοιχείων δεν αποτελεί απλά αφηγηματικό στοιχείο, αλλά πυλώνα της ταυτότητας του Ghost of Yotei.
Καθώς πλησιάζουμε στην κυκλοφορία, η Sucker Punch φαίνεται αποφασισμένη να ξεπεράσει τον ίδιο της τον εαυτό, χτίζοντας πάνω στην επιτυχία του Tsushima και φέρνοντας στο προσκήνιο ένα νέο κεφάλαιο γεμάτο ένταση, συναισθηματικό βάθος και καλλιτεχνική αρτιότητα.
Διαβάστε ακόμη:
Η Ubisoft αποφάσισε ότι πλέον θα παίρνει όσο χρόνο χρειάζεται για τις κυκλοφορίες των τίτλων της
Καλλιτέχνης κατηγορεί την Bungie ότι χρησιμοποίησε τα έργα της χωρίς άδεια
Σχόλια 1