Ο Mikael Eriksson, Game Director του Helldivers 2, παραδέχτηκε πρόσφατα ότι το παιχνίδι έχει ακόμα αρκετά μικρά προβλήματα, εξαιτίας επιλογών που έγιναν κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης. Οι δηλώσεις του ήρθαν μέσα από ένα Q&A στο YouTube, όπου ο Eriksson απάντησε στις πιο καυτές ερωτήσεις της κοινότητας γύρω από το μέλλον του παιχνιδιού.
Παρότι το Helldivers 2 εκτοξεύτηκε με τεράστια επιτυχία στις αρχές του 2024, η πορεία του ως live-service τίτλος έχει αποδειχτεί δύσκολη. Η Arrowhead Game Studios έχει επενδύσει έντονα στην προσθήκη νέου περιεχομένου, όμως αυτό φαίνεται να έχει έρθει εις βάρος της τεχνικής σταθερότητας. Πολλοί παίκτες αναφέρουν πλέον σοβαρά προβλήματα απόδοσης, τα οποία, σύμφωνα με τον Eriksson, ενδέχεται να χρειαστούν μήνες για να λυθούν πλήρως.
«Υπήρχαν σημάδια από την αρχή… τα προβλήματα προέρχονται από μέσα μας», είπε χαρακτηριστικά. «Τώρα πληρώνουμε το τίμημα για κάποιες αποφάσεις που πήραμε, και για αυτό επικεντρωνόμαστε στο να επαναξιολογήσουμε τον τρόπο που αναπτύσσουμε το παιχνίδι μέσα σε ένα live-service περιβάλλον». Ο Eriksson αναγνώρισε ότι η ομάδα έχει «ξεπεράσει τα όρια» πολλές φορές, συνεχίζοντας να αναπτύσσει το παιχνίδι με τον ίδιο ρυθμό, χωρίς να δίνει αρκετό χρόνο για διορθώσεις. «Έχουμε αρχίσει να σπάμε στις ραφές και όχι μόνο σε ένα σημείο, αλλά σε πολλά ταυτόχρονα», παραδέχτηκε.
Ο ίδιος ανέλαβε και την ευθύνη για την κατάσταση, δηλώνοντας: «Σε μεγάλο βαθμό είναι δικό μου λάθος που εστιάσαμε υπερβολικά στη δημιουργία νέου περιεχομένου, και όχι αρκετά στη διόρθωση των υπαρχόντων προβλημάτων. Αυτό είναι κάτι που αλλάζουμε από εδώ και πέρα».
Σύμφωνα με τον Eriksson, η Arrowhead σκοπεύει να κυκλοφορεί ενημερώσεις κάθε δύο εβδομάδες, προκειμένου να αντιμετωπίσει τα πιο κρίσιμα ζητήματα του παιχνιδιού. Παρά τα προβλήματα, η κοινότητα του Helldivers 2 παραμένει ενεργή και πιστή, κάτι που δείχνει ότι υπάρχει ακόμα τεράστιο δυναμικό για να ανακάμψει πλήρως. Αν η ομάδα της Arrowhead καταφέρει να ισορροπήσει σωστά ανάμεσα σε νέο περιεχόμενο και τεχνική σταθερότητα, το Helldivers 2 μπορεί ακόμα να έχει ένα πολύ λαμπρό μέλλον μπροστά του.
Βέβαια, ένας τρόπος για να βελτιώσετε την εμπειρία σας στο παιχνίδι, είναι να το παίξετε στην Εvnia 27Μ2Ν8500 που προσφέρει πάνελ 27” με ανάλυση QHD (2560 x 1440) και ρυθμό ανανέωσης που αγγίζει τον εξωπραγματικό αριθμό των 360Hz, επιτρέποντας έτσι στους παίκτες να βλέπουν τους στόχους πιο γρήγορα και πιο καθαρά. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό που κάνει την εν λόγω οθόνη ιδανική για τέτοιου είδους παιχνίδια είναι ο Smart Crosshair, το οποίο αυτόματα ρυθμίζει το χρώμα του crosshair ώστε να είναι αντίθετο από το φόντο του παιχνιδιού, διευκολύνοντας έτσι τον εντοπισμό και το χτύπημα των στόχων. Σίγουρα η εν λόγω οθόνη δεν θα διορθώσει τα προβλήματα του παιχνιδιού, αλλά μπορεί να τα κρύψει κάτω από το χαλάκι για λίγο καιρό, μέχρι να αναλάβουν δράση οι δημιουργοί του παιχνιδιού.
Διαβάστε ακόμα:
Ο Jay Klaitz θεωρεί ότι τo GTA VI θα αξίζει ακόμα κι αν κοστίζει 100 δολάρια
Tα Seven-Star Tera Raids επιστρέφουν στο Pokémon Scarlet and Violet























Σχόλια 1