Λοιπόν, το Elden Ring: Nightreign πήρε το δικό του overview trailer και όπως ήταν αναμενόμενο, είναι περίεργο, σκοτεινό και γεμάτο, αυτή τη βαριά ένταση που αγαπάει η FromSoftware. Αλλά αυτή τη φορά είναι αλλιώς. Όχι μόνο στον τόνο (που είναι ακόμη πιο σκοτεινός απ’ ό,τι συνήθως), αλλά και στο πώς νιώθεις βλέποντάς το. Έχει ρυθμό. Σαν τελετουργία. Σαν κάτι απ’ το οποίο δε φεύγεις ο ίδιος.
Το Limveld δεν είναι απλά ένα νέο Lands Between. Είναι λιγότερο ανοιχτός κόσμος και περισσότερο… κλειστός εφιάλτης. Όλο το παιχνίδι περιστρέφεται γύρω από έναν βίαιο κύκλο τριών ημερών, εξερεύνηση τη μέρα, μάχη με bosses τη νύχτα. Την ημέρα μαζεύεις αντικείμενα. Ψάχνεις relics. Δυναμώνεις. Μετά πέφτει η νύχτα και έρχεται boss.
Δεν φτιάχνεις χαρακτήρα απ’ την αρχή, διαλέγεις έναν Nightfarer. Είναι άνθρωποι με παρελθόν. Και το τρέιλερ αφήνει να εννοηθεί πως κάθε ένας κουβαλάει κάτι βαθιά προσωπικό.
Να ποιοι εμφανίστηκαν:
- Wylder – Σαν rogue, γρήγορος και ασταθής.
- Guardian – Μεγάλη ασπίδα, βαριά πανοπλία. Σαν να προστατεύει άλλους με δικό του κόστος.
- Ironeye – Tank, αλλά όχι απλά για να τρώει χτυπήματα. Φαίνεται να σε προκαλεί να τον χτυπήσεις. Και μετά σε διαλύει.
- Duchess – Κομψή με μαγεία.
- Raider – Άγριος και επιθετικός.
- Recluse – Κλειστός, μοναχικός. Ίσως με status effects ή summon-based gameplay. Παίζει στρατηγικά.
- Executor – Είδαμε λίγο. Αλλά φαίνεται… ψυχρός. Σαν εκτελεστής χωρίς συναισθήματα.
Υπάρχει κι ένας ξιφομάχος με parry, που δεν ονομάστηκε αλλά φάνηκε στην επιλογή χαρακτήρα. Και μία κούκλα σαν πλάσμα με άσπρο φόρεμα και άρπα. Απόκοσμο. Το combat φαίνεται αιχμηρό, όπως περιμέναμε. Αλλά τα relics και τα memories είναι που τραβάνε το ενδιαφέρον.
Τα relics είναι σαν meta-progression. Αντικείμενα που αλλάζουν το πώς παίζεις. Όχι απλά +3 Δύναμη. Μιλάμε για αλλαγή στον ρυθμό, στην ταυτότητα του χαρακτήρα. Ένα relic μπορεί να μετατρέπει το roll σου σε teleport. Άλλο σου δίνει bleed damage με κόστος. Και μετά έχεις τα memories. Δεν είναι απλά lore dumps. Είναι προσωπικά. Τα ενεργοποιείς κατά τη διάρκεια του run. Σε μάχη. Σε κάτι που μόνο ο δικός σου Nightfarer καταλαβαίνει. Η FromSoftware το πάει αλλού αυτή τη φορά. Η ιστορία δεν είναι μόνο του κόσμου. Είναι του χαρακτήρα σου. Ποιος ήταν. Τι έχασε. Τι φοβάται ακόμα.
Bosses; Ναι, φυσικά. Και είναι βάναυσα. Ένα θυμίζει Astel, το εξωγήινο τέρας με τα σαγόνια. Άλλος μοιάζει με παραμορφωμένο Godfrey. Και στο τέλος, οι Nightlords. Αυτοί είναι οι αληθινοί εφιάλτες. Τους αντιμετωπίζεις την τρίτη νύχτα. Δεν είναι απλώς δύσκολοι. Οι μάχες μαζί τους δεν είναι απλά για τους ψυχαγωγικούς σκοπούς σου. Είναι για το βάρος που κουβαλάς.
Η FromSoftware αγαπά τις μεταφορές. Εδώ φαίνεται να χτίζει πάνω τους. Μην ανησυχείς, το Fashion Souls ζει. Κάποια cosmetics είναι απλά για το στυλ, άλλα είναι φόροι τιμής σε παλιότερα παιχνίδια. Υπάρχει ένα outfit τύπου Solaire. Δεν ξέρουμε αν μπορείς να κάνεις ‘Praise the Sun’, αλλά… θα προσπαθήσεις. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι αυτά τα costumes… σε αποσυντονίζουν. Φοράς κάτι από άλλο κόσμο. Σε κάνει να νιώθεις σαν να μπλέκεται κάτι βαθύτερο. Σαν να φοράς τη μνήμη κάποιου άλλου.
Το Elden Ring ήδη ανέβασε τον πήχη. Δεν χρειαζόταν να κάνει κάτι παραπάνω. Αλλά το Nightreign θέλει να πάει παραπέρα. Είναι πιο προσωπικό. Με περισσότερο ρίσκο. Δεν έχεις την ίδια ελευθερία. Αλλά έχεις σκοπό. Δεν είναι για όλους. Κάποιοι θα νοσταλγήσουν το ανοιχτό πεδίο. Τη χαλαρή εξερεύνηση. Αλλά άλλοι; Θα λατρέψουν αυτή την πίεση. Το loop. Την ένταση. Δεν είσαι απλά ένας Tarnished πια. Είσαι κάποιος. Και αυτός ο κάποιος… έχει ιστορία.
Το τρέιλερ μοιάζει σαν άλλο ένα Souls spin, αλλά δεν είναι. Το Nightreign δεν είναι απλά νέο περιτύλιγμα. Είναι άλλη μορφή. Άλλος ρυθμός. Δεν ξέρουμε ακόμα τα πάντα. Αλλά από όσα είδαμε, μπορεί να είναι το πιο προσωπικό παιχνίδι της FromSoftware.
Διαβάστε ακόμη:
Η Santa Monica φαίνεται πως ετοιμάζεται για κάτι τελείως διαφορετικό
Μια νέα συλλογή από Star Wars παιχνίδια έκανε την εμφάνισή της σε Switch και PlayStation κονσόλες
Σχόλια 1