Τουλάχιστον αυτό σκεφτήκαμε όλοι μας, όσο βλέπαμε την νέα παρουσίαση του παιχνιδιού, κατά τη διάρκεια του State of Unreal. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Όπως είχε γίνει γνωστό, η CD Projekt RED είχε ανακοινώσει πως σήμερα θα μας έδειχνε περισσότερο υλικό από το The Witcher 4, ανεβάζοντας την ανυπομονησία των παιχτών στα ύψη, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς The Witcher, το παιχνίδι θα άφηνε την μηχανή γραφικών της CD Projekt και θα πέρναγε στην εποχή της Unreal Engine 5. Κάτι το οποίο σημαίνει, σημαντικές τεχνολογικές βελτιώσεις και πολλές περισσότερες δυνατότητες για τους δημιουργούς του. Έτσι λοιπόν, όπως μπορείτε να καταλάβετε, αυτό ανέβασε στα κόκκινα το hype.
Και όχι άδικα.
Καθώς αυτό που είδαμε στις οθόνες μας, και πιο συγκεκριμένα, ένα tech demo του παιχνιδιού, μας έκανε να μαζεύουμε τα σαγόνια μας από το πάτωμα.
Το demo διαδραματίζεται στο Kovir, μια περιοχή που κάνει την πρώτη της εμφάνιση στη σειρά και οι φαν των βιβλίων αναγνώρισαν αμέσως ως έναν από τους πιο πλούσιους και ισχυρούς πολιτικά τόπους του σύμπαντος. Η πρωταγωνίστρια Ciri, καβάλα στο άλογό της Kelpie, ταξιδεύει μέσα από απόκρημνα βουνά, σκοτεινά δάση και τελικά καταλήγει στο λιμάνι του Valdrest, όπου και ξεκινά η αποστολή της. Το demo δεν ήταν απλώς μια σκηνή με σπαθιά και τέρατα – ήταν ένα showcase τεχνολογίας σε πραγματικό χρόνο, με στόχο να δείξει πώς η UE5 “κουμπώνει” πάνω στο ανοιχτό κόσμο όραμα της CDPR.
Ανάμεσα στις τεχνολογίες που παρουσιάστηκαν ξεχωρίζουν:
- Το Unreal Animation Framework, που επιτρέπει πιο ρεαλιστικές κινήσεις χαρακτήρων ακόμη και σε σκηνές με πολύ κόσμο.
- Το Nanite Foliage rendering, που επιτρέπει την απόδοση υπερπυκνής βλάστησης χωρίς πτώσεις απόδοσης.
- Η MetaHuman τεχνολογία, η οποία αξιοποιείται για μαζικές AI crowd σκηνές με πειστικά μοντέλα NPCs.
- Και το FastGeo Streaming, μια νέα μέθοδος φόρτωσης περιοχών που κρατά τον ρυθμό σταθερό, ακόμη και στις πιο απαιτητικές σκηνές.
Αξίζει να σημειωθεί πως το demo έτρεχε σε PlayStation 5 με 60 καρέ το δευτερόλεπτο, αποδεικνύοντας πως τα γραφικά υψηλού επιπέδου και η απόδοση μπορούν να συνυπάρξουν. Όλα αυτά τα εργαλεία που αναπτύσσονται από κοινού με την Epic θα ενσωματωθούν στην Unreal Engine 5.6, καθιστώντας τα διαθέσιμα σε όλα τα στούντιο που χρησιμοποιούν την UE5 — και όχι μόνο στην CDPR.
Ο Michał Nowakowski, συν-CEO της CD Projekt RED, δήλωσε:
Η συνεργασία μας με την Epic Games έχει ως στόχο να προωθήσει την τεχνολογία των open-world παιχνιδιών. Το να δείχνουμε αυτό το πρώιμο demo του The Witcher 4, με σταθερά 60 FPS στο PS5, αποτελεί ορόσημο για εμάς — αλλά είναι μόνο η αρχή.
Από την πλευρά του, ο Tim Sweeney της Epic Games πρόσθεσε:
“Η CD Projekt RED είναι από τα κορυφαία στούντιο στο είδος της και είναι ο ιδανικός συνεργάτης για να οδηγήσει την Unreal Engine σε νέα μονοπάτια. Η συμβολή τους ωφελεί όλη την κοινότητα των developers.”
Το demo του The Witcher 4 δεν ήταν απλώς μια επίδειξη τεχνικής αρτιότητας — ήταν και μια δήλωση πρόθεσης. Η CD Projekt RED φαίνεται αποφασισμένη να ξαναγράψει τους κανόνες του open-world design και να δείξει πως η επόμενη περιπέτεια του Witcher σύμπαντος δεν θα είναι απλώς ένα νέο κεφάλαιο, αλλά κάτι που ίσως αλλάξει για πάντα τον τρόπο που βλέπουμε τα RPGs.
Μετά λοιπόν από το πρώτο, ευχάριστο, σοκ, το μυαλό μας πήγε κατευθείαν στην οθόνη η οποία είναι από τις λίγες αυτή τη στιγμή που θα μπορέσουν να πάρουν όλο το “πακέτο” που θα προσφέρει το The Witcher 4 και να το περάσουν σε εμάς αψεγάδιαστο. Μιλάμε για την CU34G4Z, της AGON by AOC, η οποία απογειώνει την εμπειρία gaming σε πολλαπλά είδη παιχνιδιών, χάρη στο κυρτό (1500R) πάνελ VA 34 ιντσών, την ανάλυση UWQHD (3440×1440) και τον συναρπαστικό ρυθμό ανανέωσης 240 Hz. Ο εκτεταμένος λόγος διαστάσεων 21:9 προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα σε ποικίλα σενάρια gaming, όπως επίσης και τη κινηματογραφική αίσθηση σε open-world περιπέτειες, όπως το The Witcher 4. Επιπλέον, ο υψηλός ρυθμός ανανέωσης διασφαλίζει ομαλή κίνηση σε κάθε γρήγορη σκηνή, ενώ οι χρόνοι απόκρισης έως 1 ms GtG και 0,3 ms MPRT μέσω της λειτουργίας Motion Blur Reduction διατηρούν εξαιρετική καθαρότητα ακόμα και στις πιο έντονες μετακινήσεις στην οθόνη.
Διαβάστε ακόμη:
Αποκαλύφθηκε το gameplay trailer του Dark Atlas Infernum
Η συνθέτρια Yoko Shimomura επιστρέφει στο Street Fighter 6 με νέο μουσικό κομμάτι