Από ότι φαίνεται η παύση τον περασμένο Οκτώβριο του μυστικού Star Wars πρότζεκτ, που έτρεχε η Amy Hennig στη Visceral Games, από την EA, έφερε το διαζύγιο.
Η ίδια δήλωσε πως έχει σταματήσει από τον περασμένο Ιανουάριο τη συνεργασία με την εταιρία και έχει ξεκινήσει την δικιά της προσπάθεια ως independent developer. Έχει ξεκινήσει το δικό της στούντιο και τα μελλοντικά της σχέδια αφορούν κυρίως το VR.
Σε ότι αφορά το Star Wars τίτλο, στον οποίο αρχικά δούλευε, αυτός έχει μεταφερθεί στην EA Vancouver, όπου έχει αλλάξει τελείως κατεύθυνση. Ενώ πριν το κλείσιμό της η Visceral Games δημιουργούσε ένα Star Wars τίτλο στα χνάρια του Uncharted, πλέον το παιχνίδι έχει γίνει open-world.