Η Razer, η νούμερο ένα εταιρία στο είδος της, είναι έτοιμη να προχωρήσει στην απόκτηση της Controller Gear, εταιρία κατασκευής αξεσουάρ για κονσόλες. Η κίνηση αυτή θα ενδυναμώσει την θέση της Razer στην αγορά των premium παιχνιδομηχανών, μιας και η Controller Gear σχεδιάζει και φτιάχνει περιφερειακά αδειοδοτημένα από τις εταιρίες για δημοφιλείς κονσόλες όπως τα Xbox, PlayStation και Nintendo.
Όσον αφορά την αγορά του console gaming προβλέπεται ότι η ετήσια αύξηση θα είναι της τάξεως του 21% για το 2020, δηλαδή περί τα 51,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Newzoo, ποσοστό διπλάσιο του εκτιμώμενου πριν την πανδημία του COVID-19.
Όπως καταλαβαίνουμε, η αύξηση έλαβε χώρα λόγο τριών πραγμάτων, πρώτον, οι κονσόλες νέας γενιάς που κυκλοφόρησαν, η πανδημία που μέσω αυτής αυξήθηκε η ζήτηση κονσόλων κάθε γενιάς και τέλος, η φύση της άμεσης σύνδεσης και αποσύνδεσης μίας κονσόλας, που δεν απαιτεί προηγμένες γνώσεις τεχνολογίας, τις κάνει ακόμα πιο προσιτές.
Η Razer λοιπόν ήταν εκεί, και βλέποντας την δυναμική της αγοράς αλλά έχοντας και στην φύση της την διαρκή εξέλιξη, συνέχισε να καινοτομεί και να φέρνει στον κόσμο περιφερειακά όπως το διάσημο Razer Wolverine χειριστήριο αλλά και τα Razer Kaira headset.
Ας δούμε μερικά στοιχεία και για την Controller Gear όμως.
Με έδρα την Temecula της California, η εταιρία έχει συνεχή ανάπτυξη από το 2014, έτος το οποίο ξεκίνησε την λειτουργία της. Σαν συνέχεια των εργασιών της, διεύρυνε την παροχή προϊόντων της σε ασύρματα χειριστήρια, βάσεις φόρτισης, θήκες, skins, αλλά και άλλα αξεσουάρ όπως τσάντες. Η εταιρία έγινε γνωστή μέσω της δημιουργικότητας της στην κατασκευή αδειοδοτημένων Xbox χειριστηρίων αλλά και βάσεων φόρτισης με έντονες επιρροές από τίτλους παιχνιδιών αλλά και την pop κουλτούρα.
Τέλος, όπως ανέφερε η Limeng Lee, Chief Strategy Officer της Razer Inc και Chief Executive Officer για την Razer Fintech:
Παρά την αβεβαιότητα των καιρών λόγο της πανδημίας, ο κλάδος του gaming συνέχισε να ανεβαίνει με τις κονσόλες να δείχνουν ακόμα μεγαλύτερη αύξηση. Έτσι, η απόκτηση αυτή, θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο την θέση της απέναντι στους 3 δισεκατομμύρια gamers σε όλων τον κόσμο. Έχουμε πετύχει να βρισκόμαστε σε μία ισορροπημένη θέση, με πάνω από 500 εκατομμύρια δολάρια και θα συνεχίσουμε με αυτήν την δύναμη να προσφέρουμε σε αυτό το περιβάλλον που επικεντρώνεται γύρω από τους παίκτες.