Λίγες ημέρες πριν, η Unity έριξε μια απρόσμενη βόμβα στους developers με την προσθήκη μιας νέας runtime χρέωσης στη game engine της, η οποία θα ενεργοποιούταν κάθε φορά που θα εγκαθίσταται ένας νέος τίτλος. Όπως ήταν λογικό σε σχεδόν μηδενικό χρόνο, υπήρξαν άμεσες και σκληρές αντιδράσεις απ’ τους προγραμματιστές, που με τη σειρά τους οδήγησαν σε νέα ανακοίνωση της εταιρείας.
Σας ακούσαμε. Ζητούμε συγγνώμη για τη σύγχυση και την αγωνία που προκάλεσε η runtime fee policy που ανακοινώσαμε την Τρίτη. Ακούμε, μιλάμε με τα μέλη της ομάδας, την κοινότητα, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και θα κάνουμε αλλαγές στην πολιτική. Θα κοινοποιήσουμε μια ενημέρωση σε λίγες μέρες. Σας ευχαριστούμε για τα ειλικρινή και επικριτικά σας σχόλια.
Μένει να φανεί επομένως πως θα κατευνάσει η Unity τις αντιδράσεις που προκάλεσαν οι αποφάσεις της, οι οποίες μάλιστα απορρέουν απ’ τα οικονομικά ζητήματα και τις ζημίες που υπέστη τα προηγούμενα χρόνια σε πιστωτικό και χρηματιστηριακό επίπεδο.
Διαβάστε ακόμη:
Ξεκίνησαν οι προεγγραφές για το Era of Conquest
Το The Walking Dead: Betrayal κυκλοφόρησε σε Early Access μορφή στο Steam
Σχόλια 1