Η Lossless Scaling ανακοίνωσε μια νέα καινοτομία στον χώρο του frame generation με την τεχνολογία Adaptive Frame Generation (AFG), η οποία στοχεύει στη βελτίωση της απόδοσης και της ομαλότητας της εμπειρίας gaming. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα προόδου, καθώς υπόσχεται να αυξήσει τα καρέ ανά δευτερόλεπτο (FPS) σε πραγματικό χρόνο, ανεξάρτητα από το hardware του συστήματος, χρησιμοποιώντας τεχνικές που δεν επηρεάζουν αισθητά την ποιότητα εικόνας.
Το Adaptive Frame Generation χρησιμοποιεί αλγορίθμους ανακατασκευής εικόνας για τη δημιουργία επιπλέον καρέ, τα οποία εισάγονται δυναμικά μεταξύ των ήδη υπάρχοντων frames. Αυτό επιτρέπει τη μείωση του jitter και του stutter, προσφέροντας μια πιο ρευστή εμπειρία χωρίς την ανάγκη για αναβάθμιση της GPU. Η Lossless Scaling υπόσχεται ότι η μέθοδος της λειτουργεί με χαμηλή καθυστέρηση (latency), διατηρώντας την απόκριση του παιχνιδιού όσο το δυνατόν πιο φυσική.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά της τεχνολογίας είναι η ευρεία υποστήριξη παιχνιδιών, καθώς δεν απαιτεί ειδική ενσωμάτωση από τους developers, όπως συμβαίνει με τεχνολογίες της NVIDIA (DLSS 3 Frame Generation) ή της AMD (Fluid Motion Frames). Αυτό σημαίνει ότι το Adaptive Frame Generation μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια μεγάλη γκάμα τίτλων, ακόμη και σε παλαιότερα παιχνίδια που δεν υποστηρίζουν επίσημα σύγχρονες τεχνικές frame generation.
Αν και οι τεχνολογίες frame generation δεν είναι κάτι νέο, οι περισσότερες λύσεις που υπάρχουν μέχρι σήμερα, όπως το DLSS 3 της NVIDIA, λειτουργούν αποκλειστικά σε συγκεκριμένο hardware (RTX 40 Series GPUs). Η λύση της Lossless Scaling όμως είναι ανεξάρτητη από το hardware, κάτι που την καθιστά ελκυστική επιλογή για gamers με παλαιότερες κάρτες γραφικών. Ωστόσο, η πραγματική απόδοση και ποιότητα εικόνας θα πρέπει να αξιολογηθεί στην πράξη, καθώς η τεχνητή εισαγωγή καρέ μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να προκαλέσει artifacts ή input lag.
Η Adaptive Frame Generation θα διατεθεί μέσα από το λογισμικό Lossless Scaling, το οποίο είναι διαθέσιμο στο Steam. Αν και η τεχνολογία βρίσκεται ακόμα στα αρχικά στάδια, η εταιρεία υποστηρίζει ότι συνεχίζει να βελτιώνει το μοντέλο, παρέχοντας updates για την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
Το Adaptive Frame Generation της Lossless Scaling φαίνεται να είναι μια ενδιαφέρουσα λύση για όσους θέλουν να αυξήσουν την απόδοση στα παιχνίδια τους χωρίς να επενδύσουν σε νέα GPU. Αν η τεχνολογία καταφέρει να προσφέρει πραγματικά ομαλή και ποιοτική εμπειρία, μπορεί να αποτελέσει μια εξαιρετική εναλλακτική σε σχέση με τις υπάρχουσες αποκλειστικές λύσεις frame generation που προσφέρουν οι μεγάλες εταιρείες hardware.
Διαβάστε ακόμη:
Σχόλια 1