Και η αλήθεια είναι ότι τα πρώτα σημάδια δεν είναι και τόσο ενθαρρυντικά. Τουλάχιστον, αυτό το vibe υπάρχει από την κοινότητα του παιχνιδιού, μιας και εκ πρώτης όψεως, η ταινία, ναι μεν ισχυρίζεται ότι είναι βασισμένη στο παιχνίδι, όμως δεν φαίνεται να έχει και πολλές ομοιότητες με αυτό.
Η ταινία του Until Dawn, της οποίας την σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο David F. Sandberg και το σενάριο ο Gary Dauberman (και οι δύο με προϋπηρεσία στον χώρο των horror ταινιών), φαίνεται να έχει αλλάξει αρκετά στοιχεία από το διαμάντι της Sony και της Supermassive Games που κυκλοφόρησε το 2015. Αρχίζοντας με το τοπίο, το οποίο, αντί για ένα χιονισμένο απομακρυσμένο καταφύγιο, βάζει τους πρωταγωνιστές σε ένα στοιχειωμένο σπίτι. Επιπλέον, οι χαρακτήρες της ταινίας μειώθηκαν στους 6 από τους 8 που υπήρχαν στο παιχνίδι.
Το παιχνίδι, έγινε γνωστό για το σύστημα επιλογών που είχαν οι παίχτες, μέσω του οποίου ουσιαστικά αποφάσιζαν ποιοι χαρακτήρες θα επιβίωναν μέχρι την ανατολή του ηλίου, αλλά και το τι κόστος θα είχε η επιβίωσή τους. Κάτι το οποίο συνήθως σήμαινε πως η επιβίωση του ενός, ήταν η καταδίκη κάποιου άλλου.
Σε αντίθεση με αυτό το mechanic, το οποίο σίγουρα είναι πολύ δύσκολο να αποτυπωθεί στην ταινία, οι δημιουργοί της αποφάσισαν να εισάγουν ένα σύστημα χρονικού βρόγχου, το οποίο παγιδεύει τους πρωταγωνιστές να ζουν ξανά και ξανά την ίδια νύχτα, πεθαίνοντας κάθε φορά και από ένα διαφορετικό υπερφυσικό πλάσμα. Και ο μόνος τρόπος να γλυτώσουν από αυτό, είναι να καταφέρουν και να επιβιώσουν, τουλάχιστον ορισμένοι από αυτούς, μέχρι την αυγή.
Το “κακό” (αν κάποιος μπορεί να το θεωρήσει κακό) στην όλη υπόθεση είναι ότι η ταινία και το παιχνίδι έχουν σαν κοινό στοιχείο μόνο την παραπάνω πρόταση. Κάτι το οποίο φαίνεται, από τα πρώτα σχόλια της κοινότητας, ότι δεν βρίσκει και πολλούς σύμφωνους με αυτή την προσέγγιση. Μην ξεχνάμε ότι από την στιγμή που ανακοινώθηκαν τα γυρίσματα της ταινίας, πολλοί την χαρακτήρισαν ως μια από τις πιο αναμενόμενες ταινίες της χρονιάς. Όμως φαίνεται πως οι περισσότεροι έχουν ήδη αλλάξει άποψη για αυτό.
Πάντως, αυτό δεν σημαίνει ότι η ταινία, σαν ταινία, θα είναι flop. Το ότι δεν είναι πιστή μεταφορά από το παιχνίδι που έχει αντλήσει έμπνευση, δεν την κάνει αυτόματα αποτυχία. Επίσης, δεν θα πρέπει να αγνοήσουμε ότι οι ίδιοι οι δημιουργοί της ταινίας, σε παλαιότερες δηλώσεις τους (θέλοντας προφανώς να προλάβουν τέτοιες αντιδράσεις), είχαν αναφέρει ότι η ταινία του Until Dawn, θα είναι στον ίδιο κόσμο με το παιχνίδι, αλλά θα παρουσιάζει μια εντελώς διαφορετική ιστορία.
Για τα τυπικά, η ιστορία κινείται γύρω από την Clover, η οποία θέλοντας να ανακαλύψει τι έγινε η αδερφή της, τα στοιχεία την οδηγούν, μαζί με την παρέα της, σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι, σε μια απομακρυσμένη κοιλάδα, όπου παγιδεύονται εκεί και προσπαθούν να βγάλουν τη νύχτα ζωντανοί.
Το Until Dawn αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αίθουσες των κινηματογράφων στις 25 Απριλίου, οπότε μέχρι τότε, καλό θα ήταν να περιμένουμε να δούμε την ταινία και μετά να βγάλουμε συμπεράσματα.
Διαβάστε ακόμη:
Ο Conan είναι έτοιμος να μπει κι αυτός στον κόσμο του Mortal Kombat 1
Σχόλια 1